صرافی ارز دیجیتال

صرافی تپ بیت TAPBIT دارای زبان فارسی و واحد پول ریال

صرافی ارز دیجیتال TAPBIT

صرافی تپ بیت Tapbit یک صرافی های ارز دیجیتال است که در سال 2021 تاسیس شد. Tapbit از زمان راه اندازی خود به سرعت در حال رشد بوده است. این شرکت رکوردهای متعددی را برای حجم معاملات ثبت کرده است و با شرکت های بزرگی مانند Coinbase و Binance همکاری کرده است.

هویت بنیانگذاران Tapbit ناشناخته است. این شرکت فقط فاش می کند که تیم موسس آن تجربه قبلی در بخش های رمزنگاری و فناوری داشته است.

نقد و بررسی صرافی تپ بیت tapbit

کد تخفیف ۶۰ درصد صرافی تپ بیت: partneriran

نام صرافیتپ بیت – Tapbit
سال تاسیس۲۰۲۱
کد تخفیف کارمزدYJPRHSK
محل دفتر مرکزیOntario (Canada), New York State (US)
بازارهای معاملاتی فعالکریپتوکارنسی
قابلیت های در دسترساسپات، فیوچرز، کپی ترید، سیوینگ و…
دسترسی به صرافی در ایرانمجاز و بدون تغییر آیی پی
مزایا برای ایرانی هااجباری نبودن احراز هویت و دارای زبان فارسی و واحد پولی ریال
کارمزدهاhttps://tapbitex.zendesk.com/hc/en-us/articles/4415271984665-Fees-Spot-Derivatives
دانلود اپلیکیشندر صفحه اصلی لینک دانلود وجود دارد.
بررسی داده‌های کوین مارکت کپcoinmarketcap.com
صرافی های جایگزینایکس تیبیت یونیکس – توبیت – کوین لوکالی – کی سی ایکس
مشخصات صرافی تپ بیت

معرفی صرافی Tapbit

صرافی ارز دیجیتال تپ بیت (Tapbit) پلتفرم معاملاتی کریپتویی است که در نوامبر 2021 راه اندازی و در سیشل ثبت شده است.

Tapbit خدمات معاملاتی امن و پایدار برای دارایی‌های اصلی کریپتو مانند BTC، ETH، SOL و USDC را برای سرمایه‌گذاران جهانی ارائه می‌دهد. این پلتفرم مجوز کسب‌وکار ارز فیات MSB، مجوز عمومی مالی NFA از دولت فدرال ایالات متحده و مجوز کسب‌وکار کریپتو و فارکس توسط SVGFSA را دریافت کرده است. علاوه بر این، تمام دارایی‌های کاربان در Tapbit با یک صندوق بیمه 40 میلیون دلاری محافظت شده است.

Tapbit فناوری پیشرو در صنعت را به کاربران ارائه می‌دهد. از جمله یک موتور جمع‌بندی اصلی که پیشرفته‌ترین محصول فناوری از این نوع در بازار فعلی است. با تحمل خطا و سرعت پردازش فوق‌العاده، قادر به حل تمام مسائل همزمان ناشی از حجم عظیم تراکنش‌های آنی و همچنین تسویه حساب‌ها است. با رمزگذاری SSL درجه بانکی، امضاهای چندگانه و همچنین فناوری‌های جداسازی کیف پول گرم و سرد، می‌توان امنیت کلیه دارایی‌های کاربران را به شدت محافظت کرد.

Tapbit یکی از امن‌ترین و قابل اعتمادترین پلتفرم‌های خدمات ارز دیجیتال در بازار فعلی است که سرمایه‌گذاران جهانی می‌توانند از آن استفاده کنند و بهره‌مند شوند، بدون اینکه نگران خطرات بالقوه مرتبط با این حوزه باشند، که با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و الگوریتم‌های پیشگام امکان‌پذیر است.

مزایا و معایب صرافی تپ بیت

Tapbit یک صرافی ارزهای دیجیتال همه کاره است. که با رابط کاربر پسند، انتخاب گسترده دارایی‌های دیجیتال و ویژگی‌های امنیتی قوی، مخاطبان زیادی را جذب می‌کند. کارمزدهای ترید رقابتی آن و عدم وجود الزامات KYC برای راه اندازی حساب، دسترسی و راحتی آن را برای کاربران در سراسر جهان افزایش می دهد. با این حال، پشتیبانی محدود مشتری، کارمزدهای بالاتر در برخی زمینه‌ها، و عدم قطعیت‌های نظارتی، به‌ویژه برای کاربران در ایالات متحده، جنبه‌هایی هستند. که کاربران بالقوه باید در نظر بگیرند. در حالی که Tapbit یک پلتفرم امیدوارکننده برای ترید کریپتو ارائه می‌کند. توازن مزایای آن در برابر محدودیت‌های آن بسته به نیازهای معامله‌گران و مکان‌های آن متفاوت خواهد بود.

محصولات و ویژگی ها صرافی Tapbit

رابط کاربری: Tapbit با رابط کاربری بصری و بدون مشکل خود متمایز است و معامله‌گران را قادر می‌سازد تا معاملات سریع را انجام دهند. داده های بازار در زمان واقعی به راحتی قابل دسترسی است و به کاربران اجازه می دهد تا تصمیمات معاملاتی سریع و آگاهانه بگیرند.

انتخاب ارزهای دیجیتال: این پلتفرم طیف متنوعی از ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد. که به معامله گران اجازه می دهد تا به طور گسترده سبدهای خود را متنوع کنند. این انتخاب گسترده تضمین می کند که کاربران به دارایی های دیجیتال اصلی و جدید دسترسی دارند.

امنیت: امنیت اولویت اصلی در Tapbit است، زیرا این پلتفرم از کیف پول‌های چند امضایی امن در میان سایر اقدامات برای محافظت از سرمایه‌گذاری کاربران استفاده می‌کند. این پروتکل‌های امنیتی قوی به کاربران آرامش خاطر را در رابطه با ایمنی وجوه خود ارائه می‌کنند.

اپلیکیشن موبایل: اپلیکیشن موبایل Tapbit راحتی ترید را به کاربرانی که در حال حرکت هستند. گسترش می‌دهد و تضمین می‌کند که آن‌ها می‌توانند ارزهای دیجیتال را از هر کجا و در هر زمان بخرند، بفروشند و معامله کنند، بدون اینکه به ویژگی‌ها یا امنیت آسیبی وارد شود.

این محصولات و ویژگی‌ها در مجموع Tapbit را به یک پلتفرم همه‌کاره و امن برای ترید ارزهای دیجیتال تبدیل می‌کنند که مخاطبان گسترده‌ای را با نیازها و اولویت‌های معاملاتی مختلف تامین می‌کند.

تبلیغ صرافی بیت یونیکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا