صرافی ارز دیجیتال

بیت یونیکس: آموزش صرافی Bitunix + دانلود

ترید در صرافی Bitunix با حجم معاملات بالای روزانه

آموزش صرافی بیت یونیکس (به انگلیسی: Bitunix) در سال 2021 تاسیس شد و در سپتامبر 2022 به صورت جهانی راه اندازی شد. و دارای معاملات اسپات و فیوچرز با اهرم ۱۲۵ برابری است. بیت یونیکس Bitunix در سیشل ثبت شده است، بیش از 600000 کاربر را از 100+ کشور جذب کرده است.

در حال حاضر صرافی بیت یونیکس بهترین صرافی جایگزین بینگ ایکس و کوینکس است و محبوبیت خیلی شدیدی بین کاربرهای ایرانی پیدا کرده است.

نقد و بررسی صرافی بیت یونیکس Bitunix

تخفیف در کارمزد معاملات و دریافت پاداش با ثبت کد معرف اسکن هایپ در هنگام ثبت نام: scanhyip

نام صرافیبیت یونیکس – Bitunix
کد تخفیف کارمزدscanhyip
محل دفتر مرکزیهنگ کنگ و دبی
بازارهای معاملاتی فعالکریپتوکارنسی
قابلیت های در دسترساسپات، فیوچرز
دسترسی به صرافی در ایرانترید برای ایرانی ها مجاز است.
مزایا برای ایرانی هااجباری نبودن احراز هویت، فیلتر نبودن
کارمزدهاhttps://www.bitunix.com/service/handling-fee
دانلود اپلیکیشنلینک دانلود در صفحه اصلی صرافی وجود دارد.
مشخصات بیت یونیکس

معرفی صرافی ارز دیجیتال بیت یونیکس Bitunix

حجم معاملات روزانه کلی بیت یونیکس (صرافی بیتیونیکس) بیش از 250 میلیون دلار در این پلتفرم است. این پلتفرم نقدینگی بالا، رابط کاربر پسند، بدون احراز هویت یا KYC اجباری و اجرای معاملات سریع را ارائه می‌دهد، به این معنی که کاربران می‌توانند در هر زمانی ارزهای دیجیتال خود را خریداری یا بفروشند. صرافی Bitunix از زمان تأسیس خود مجوز MSB ایالات متحده، مجوز MSB کانادا را دریافت کرده است و اکنون برای مجوزهای سایر کشورها در حال پیشرفت است.

صفحه اول سایت بیت یونیکس
صفحه اصلی صرافی بیت یونیکس

صرافی بیت یونیکس در پلتفرم معاملاتی خود بیش از ۱۵۰ جفت معاملاتی برای دارایی‌های دیجیتال و ارزهای فیات پشتیبانی می‌کند. از جمله رمزارزهای پشتیبانی‌شده در این صرافی، می‌توان به بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT)، آپتوس (APT)، آربیتروم (ARB)، شیبا اینو (SHIB)، دوج کوین (DOGE)، بلور (BLUR)، پالیگان (MATIC) و … اشاره کرد.

مزایای صرافی Bitunix

  • حجم نقدینگی و معاملات روزانه بالا (بررسی در کوین مارکت کپ bitunix coinmarketcap)
  • فعالیت بدون kyc اجباری
  • دارای احراز هویت با مدارک ایران
  • تعداد جفت ارزهای زیاد در فیوچرز
  • دارای اعتبار و مجوزهای آمریکایی
  • پاداش دلاری خوش آمدگویی
  • فیلتر نبودن صرافی

بنیانگذاران صرافی بیتیونیکس

Arron Lee مدیر عامل بیت یونیکس – KX W مدیر عملیاتی بیت یونیکس – ویک لین مدیر توسعه بیت یونیکس

صرافی بیت یونیکس توسط عده‌ای از متخصصان بلاکچین ایجاد شده و پر قدرت به فعالیت خود در بازار کریپتو ادامه می‌دهد. در همین راستا قصد داریم تا مهم‌ترین بنیانگذاران این مجموعه را برای شما معرفی کنیم.

آرون لی فردی است که قبل از ورود به صنعت بلاکچین، چند شرکت موفق سرمایه‌گذاری بانکی در حوزه‌های LBS و IOT تأسیس کرده است. در سال ۲۰۱۳، آرون در حوزه بیت‌کوین و در سال ۲۰۱۵ در جامعه توسعه اتر فعالیت کرد. از سال ۲۰۱۶ به بعد، او تیم توسعه محصول اولیه را برای چندین صرافی رهبری کرده است. در نهایت او صرافی بیت یونیکس را در سال ۲۰۲۱ ایجاد نمود که با استقبال خوبی مواجه شده است.

KX Wu دارای تخصص گسترده‌ای در حوزه بلاکچین و فینتک، تحلیل بازار، تولید محصول و بازاریابی برند است. او تصمیم گرفت که در سال 2018 وارد دنیای پر رمز و راز کریپتو شود. او وارد این صنعت شد و در رسانه‌ها و توسعه‌ی بازار برای چندین پلتفرم معاملاتی در صنعت بلاکچین فعالیت کرد.

در سپتامبر 2022، آرون لی به عنوان مدیر عملیاتی (COO) به Bitunix پیوست. در حال حاضر او مسئولیت دستیابی به اهداف عملیاتی بلندمدت و استراتژیک را بر عهده دارد و اطمینان حاصل می‌کند که فرآیندها به صورت موثر اجرا می‌شوند.

بیت یونیکس برای ایرانیان

وضعیت صرافی Bitunix برای ایرانیان

در حال حاضر صرافی بیت یونیکس (bitunix exchange) با ایرانی ها مشکلی ندارد و شما می توانید بدون احراز هویت در این صرافی فعالیت کنید. همچنین شما بدون فیلتر شکن و یا تغییر ای پی می توانید از این صرافی استفاده کنید طبق بررسی های سایت اسکن هایپ صرافی بیت یونیکس معتبر است و شما بدون هیچ محدودیتی و ترسی از بسته شدن موجودی خود می توانید در این اکسچنج ترید کنید.

آموزش صرافی بیت یونیکس Bitunix

در ادامه آموزش کار با پلتفرم صرافی بیت یونیکس را از ۰ تا ۱۰۰ برای کاربران مبتدی آموزش میدهیم. از نحوه ثبت نام تا واریز و ترید کردن و برداشت پول از صرافی

آموزش ثبت نام در صرافی bitunix

برای ثبت نام در صرافی bitunix شما از منو بالای سایت صرافی باید روی گزینه Sign up کلیک کنید. همچنین شما میتوانید از طرق اکانت گوگل، اپل آیدی، فیسبوک و توییتر سریع اکانت بسازید و وارد صرافی بشوید.

در صفحه ثبت نام باید اطلاعات خود را در فرم مورد نظر وارد کنید. شما می توانید با ایمیل و یا شماره موبایل ثبت نام کنید. که ما به شما پیشنهاد میکنیم داخل صرافی های خارجی با موبایل ثبت نام نکنید و حتما از ایمیل استفاده کنید تا بعداً برای ورود به حساب خود به مشکل بر نخورید.

فرم ثبت نام در بیت یونیکس

اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام در بیت یونیکس:

  • Email: در این قسمت ایمیل خود را وارد کنید. حتما از یک ایمیل معتبر استفاده کنید.
  • Password: در این قسمت هم برای اکانت خود یک رمز عبور قوی وارد کنید. ترجیحاً پسورد شما ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک، اعداد و نمادها باشد.
  • Referral code: در این قسمت هم کد رفرال اسکن هایپ (scanhyip) را وارد کنید تا در معاملات خود تخفیف بگیرید.

سپس در انتها تیک قسمتRead and agree to the《Bitunix User Agreement》《Bitunix Privacy Policy.》 که به معنی قبول کردن قوانین صرافی است را هم تیک بزنید. اگر قوانین صرافی را قبول نکنید! نمیتوانید ثبت نام کنید.

در پایان هم روی گزینه Sign up کلیک کنید تا یک کد تایید ثبت نام به ایمیل شما ارسال شود. سپس بعد از وارد کردن کد وارد حساب خود میشود.

آموزش ورود به صرافی بیت یونیکس

بعد از ثبت نام مستقیم وارد حساب کاربری خود میشوید.

اما اگر خارج شوید و بخواهید بعدا وارد حساب بیت یونیکس خود شوید. باید از بالا سمت راست از دکمه Log In کمک بگیرید. و در صفحه باز شده ایمیل و پسورد خود را وارد کنید.

سپس در پنجره بازشده باید روی Get Code بزنید و کدی که به ایمیل شما وارد میشود را وارد کنید. و اگر کد 2FA دو مرحله‌ای را فعال کرده باشید از شما درخواست میکند. سپس وارد حساب خود میشوید.

همچنین اگر با اپلیکیشن صرافی وارد حساب خود شده باشید. میتوانید از کد QR و اسکن از طریق اپلیکیشن بیت یونیکس وارد حساب کاربری خود شوید.

اگر رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید در همین صفحه ورود می توانید از گزینه Forgot password رمز عبور خود را بازیابی کنید.

آموزش افزایش امنیت در صرافی بیت یونیکس

برای افزایش امنیت حساب خود در صرافی باید از منوی بالای سایت روی آدمک برید و به بخش تنظیمات برید. بعد در صفحه باز شده از منوی سمت چپ به قسمت Security بروید.

تنظیمات امنیتی در Bitunix
تنظیمات امنیتی مهم در صرافی Bitunix

بعد از ثبت نام در هر صرافی حتماً کد دو مرحله ای گوگل و فاند پسورد را فعال کنید برای امنیت سرمایه شما ضروری است.

برای فعال کردن Google Authenticator بر روی دکمه Setting روبه رویش کلیک کنید. سپس در صفحه باز شده یه کد QR به شما می‌دهد که باید با نرم افزار Google Authenticator در گوشی کد خود را اسکن کنید. در کنار کد QR یه کد بک آپ وجود دارد که حتماً آن را در جای امن ذخیره کنید. در ادامه کار کد نمایش داده شده در گوشی را در قسمت خواسته شده وارد کنید و تمام!. کد 2FA شما فعال شد.

فعال کردن Google Authenticator در بیت یونیکس
صفحه تنظیمات کد دو مرحله ای گوگل

فاند پسورد را هم خودتان میتوانید یه کد عددی وارد کنید. که هر وقت بخواهید از صرافی برداشتی انجام دهید. از شما خواسته میشود.

با فعال کردن تمام موارد بالا در هنگام برداشت سرمایه از شما کد ۲مرحله‌ای، کد ایمیل و فاند پسورد میخواهد. که با این شرایط احتمال هک شدن حساب شما بسیار کم میشود.

آموزش احراز هویت در صرافی بیت یونیکس

احراز هویت یا همون KYC در صرافی bitunix اختیاری است. مخصوصاً برای کاربران ایران

برای ترید در این صرافی نیازی به احراز هویت اجباری نیست ولی اگر بخواهید احراز کنید باید اطلاعات شخصی و ای دی کارت و یک سلفی از خود را برای این صرافی ارسال کنید.

kyc در Bitunix
بخش احراز هویت صرافی

برای احراز هویت باید از منوی حساب کاربری در بالای سایت (آدمک) وارد بخش KYC شوید. در این صفحه شما باید ابتدا مراحل احراز هویت اولیه را انجام دهید با زدن بر روی دکمه Verify به صفحه جدیدی می‌روید. که باید اطلاعات خواسته شده را به ترتیب وارد کنید.

  • Country / Region: کشور خود را انتخاب کنید. که ایران در لیست قرار داد.
  • Document type: مدرکی که میخواهید بارگذاری کنید را انتخاب کنید. مثل: پاسپورت، ای دی کارت، گواهینامه، کارت ملی و…
  • ID Number: در این قسمت میتوانید کد ملی خود را وارد کنید.
  • در قسمت First name و Last name هم نام و نام خانوادگی خود را بنویسید.
  • Date of birth: در این قسمت تاریخ تولد خود را به میلادی وارد کنید.

سپس Next بزنید و در مراحل بعدی مدارک خود را برای صرافی ارسال کنید و سلفی از خودتان بگیرید. تا مراحل به پایان برسد.

نکته: با مدارک ایرانی مثل پاسپورت می‌توانید در این صرافی احراز هویت کنید.

آموزش واریز و برداشت در صرافی بیت یونیکس

در بخش اول یعنی Asset overview میتوانید خلاصه وضعیت مالی خود در صرافی را مشاهده کنید.

صرافی bitunix دارای کیف پول Spot account و Futures account است. که میتوانید در بخش Asset overview به کمک دکمه Transfer (بالا سمت راست کنار دکمه واریز و برداشت) با توجه به نیاز خود موجودی خود را برای خرید به اسپات یا ترید به فیوچرز منتقل کنید.

آموزش واریز به صرافی Bitunix

برای واریز پول و شارژ صرافی از منوی حساب کاربری روی گزینه Assets و سپس Deposit کلیک کنید.

آموزش واریز به صرافی بیت یونیکس
واریز سرمایه به صرافی

در صفحه باز شده باید مشخص کنید که چه ارزی را بر روی چه شبکه ای میخواهید واریز کنید.

  • Coin: در این قسمت ارزی را که می خواهید به صرافی انتقال دهید را انتخاب کنید.
  • Network: در این بخش شبکه انتقال ارز را انتخاب کنید. مثلاً برای تتر میتوانید TRC-20 انتخاب کنید. (دقت کنید که شبکه ارسال و دریافت در صرافی و کیف پول شما باید یکسان باشد.)
  • Deposit address: در این بخش صرافی به شما یک آدرس والت می دهد تا ارز مورد نظر خود را به آن انتقال دهید. و موجودی شما در صرافی شارژ شود.

در موقع برداشت پول باید توجه داشته باشید که Min. deposit حداقل واریز چقدر است و نباید کمتر از این مقدار به صرافی انتقال دهید.

آموزش برداشت از صرافی Bitunix

حداقل برداشت از صرافی بیت یونیکس ۲ تتر است.

آموزش برداشت از صرافی بیت یونیکس
بخش برداشت از صرافی

برای برداشت پول یا ارزهای خریداری شده از صرافی، از منوی حساب کاربری روی گزینه Assets و سپس Withdrawal کلیک کنید. سپس قسمت های مشخص شده را تکمیل کنید.

  • Withdrawal on-chain یعنی برداشت به یک کیف پول شخصی ولی Internal transfer برای برداشت و واریز به یک حساب دیگر در صرافی بیت یونیکس استفاده می‌شود.
  • Coin: ارزی که میخواهید برداشت کنید را انتخاب کنید.
  • Network: شبکه انتقال ارز مورد نظر را انتخاب کنید. (مثلاً برای تتر می‌توانید شبکه trc20 را انتخاب کنید.)
  • Withdrawal address: در این قسمت باید آدرس کیف پول خود را وارد کنید.
    • در صورت استفاده از حالت Internal transfer باید به جای آدرس کیف پول از Email، Mobile یا uid حساب دیگر استفاده کنید.
  • Withdrawal amount: مقداری که میخواهید برداشت کنید را وارد کنید. به کمک گزینه All می‌توانید کل موجودی خودت را انتخاب کنید.

بعد از تکمیل تمام موارد بالا بر روی دکمه Withdraw کلیک کنید. در ادامه کد ارسال شده به ایمیل، کد ۲ مرحله‌ای گوگل و فاند پسورد را اگر فعال کرده باشید باید وارد کنید تا برداشت شما تایید شود.

بررسی کارمزد صرافی بیت یونیکس در اسپات و فیوچرز

نرخ کارمزدهای ترید بر اساس میزان حجم معاملات 30 روزه کاربران محاسبه و دریافت می‌شود. حداکثر کارمزد دریافتی برای معاملات اسپات، به ازای سفارشات میکر 0.08 درصد و تیکر 0.1 درصد است. اما میزان کارمزد دریافتی در معاملات فیوچرز متفاوت است. حداکثر این میزان در معاملات فیوچرز برای سفارشات میکر 0.02 درصد و تیکر 0.06 درصد است.

کارمزد معاملات مارکت: 0.05٪
کارمزد معاملات لیمیت: 0.03٪
کارمزد معاملات اسپات: 0.008٪

سطح VIPحجم ترید اسپات (۳۰ روزه)یاحجم ترید فیوچرز (۳۰ روزه)یاموجودی (USDT)کارمزد اسپات (maker/taker)کارمزد فیوچرز (maker/taker)
VIP 0100,000.00or< 1,000,000.00or< 1,000.000.0800% /0.1000%0.0200% /0.0600%
VIP 1100,000.00or≥ 1,000,000.00or≥ 1,000.000.0700% /0.0900%0.0200% /0.0500%
VIP 2500,000.00or≥ 5,000,000.00or≥ 10,000.000.0600% /0.0800%0.0160% /0.0500%
VIP 3800,000.00or≥ 8,000,000.00or≥ 50,000.000.0350% /0.0600%0.0140% /0.0400%
VIP 42,000,000.00or≥ 20,000,000.00or≥ 200,000.000.0200% /0.0500%0.0120% /0.0375%
VIP 54,000,000.00or≥ 50,000,000.00or≥ 1,000,000.000.0150% /0.0450%0.0100% /0.0350%
VIP 66,000,000.00or≥ 100,000,000.00or≥ 2,000,000.000.0125% /0.0375%0.0080% /0.0315%
VIP 78,000,000.00or≥ 200,000,000.00or≥ 3,000,000.000.0100% /0.0325%0.0060% /0.0300%
جدول کارمزدهای صرافی بیتیونیکس

چگونه کارمزد معاملاتی بهتری دریافت کنیم؟
کاربران VIP سایر صرافی ها می توانند با ارائه صفحه سطح VIP و اسکرین شات های 30 روز گذشته از حجم معاملات در سایر صرافی ها و ارسال ایمیل به [email protected] سریعاً برای حساب VIP صرافی Bitunix درخواست کنند.

دانلود صرافی بیت یونیکس برای گوشی

دانلود اپلیکیشن بیت‌یونیکس

شما می توانید اپلیکیشن صرافی بیت یونیکس را از فروشگاه های مجاز اپلیکیشن یعنی گوگل پلی Android و اپ استور IOS به صورت رایگان دانلود کنید و روی گوشی اندروید و آیفون خود نصب کنید. و در هر زمان و مکانی به حساب خود دسترسی داشته باشید و با خیال راحت معاملات خود را انجام دهید.

ویدیو آموزش صرافی بیت یونیکس Bitunix

ویدیو آموزش جامع صرافی بیت یونیکس Bitunix

بهترین صرافی های جایگزین بیت یونیکس

بهترین صرافی به جای بیت یونیکس برای ما ایرانی ها کدام‌ است؟ معرفی و مقایسه بهترین صرافی های جایگزین بیت یونیکس برای تریدرها ایرانی

سوالات متداول در مورد صرافی بیت یونیکس Bitunix

آیا ایرانیان می‌توانند در بیت یونیکس فعالیت کنند؟

بله، فعالیت ایرانی ها در این صرافی مجاز است. همچنین میتوانند احراز هویت کنند.

صرافی بیت یونیکس مال کجاست؟

این صرافی در هنگ کنگ و دبی دفتر دارد.

آیا بیت یونیکس جایگزین بینگ ایکس می‌شود؟

بله، این صرافی با ایران مشکلی نداره و حجم معاملات بالایی هم دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا