صرافی ارز دیجیتال

صرافی کی سی ایکس KCEX با کارمزد ۰٪

صرافی ارز دیجیتال کی سی ایکس

کی سی ایکس KCEX یک صرافی متمرکز ارز دیجیتال است. که تجربه معاملاتی متنوع، کم هزینه و ایمن را ارائه می دهد. این پلتفرم معاملاتی نسبتاً جدید که در سال 2021 تأسیس شد، دارای طیف مناسبی از بازارهای اسپات و همچنین جفت‌های فیوچرز با حداکثر اهرم 100 برابر است. صرافی ارز دیجیتال کی سی ایکس خدمات معاملات کریپتو را برای چند زبان و برای بیش از 1 میلیون کاربر در ده ها کشور در سراسر جهان ارائه می دهد. صرافی متمرکز کی سی ایکس در زمینه خرید و فروش اسپات و فیوچرز ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند. امکان معامله بیش از 115 ارز دیجیتال در این پلتفرم وجود دارد.

کاربران ایرانی می‌توانند در این صرافی بدون احراز هویت فعالیت کنند. چون برای خرید و فروش در صرافی KCEX فعلا نیازی به احراز هویت نیست. تعدادی از کاربران ادعا دارن که این صرافی، صرافی دوم مکسی MEXC است.

نقد و بررسی صرافی کی سی ایکس KCEX

کد تخفیف ۴۰ درصدی در معاملات: 8IR1WV

نام صرافیکی سی ایکس – KCEX
کد تخفیف کارمزد8IR1WV
محل دفتر مرکزیسیشل
بازارهای معاملاتی فعالکریپتوکارنسی
قابلیت های در دسترساسپات، فیوچرز
دسترسی به صرافی در ایرانمجاز و بدون تغییر آیی پی
مزایا برای ایرانی هااجباری نبودن احراز هویت
کارمزدهاhttps://www.kcex.com/fee?_from=footer
دانلود اپلیکیشنلینک دانلود در صفحه اصلی و منوی صرافی وجود دارد.
صرافی های جایگزینایکس تیبیت یونیکستوبیتکوین لوکالی
مشخصات کی سی ایکس

معرفی صرافی KCEX

KCEX یک صرافی متمرکز ارزهای دیجیتال است. که در سال 2021 توسط کمپانی کیف پول Kcash راه اندازی و تأسیس و در سیشل به ثبت رسیده است. در KCEX اولویت با رضایت کاربران است. سپس امنیت دارایی ها و برخورداری از جدیدترین خدمات مالی است. کی سی ایکس متعهد به ارائه خدمات معاملات ارزهای دیجیتال و خدمات سرمایه‌گذاری متنوع است. که شامل معاملات آتی فیوچرز، معاملات اسپات می‌شود.

چشم انداز صرافی کی سی ایکس این است که همه مردم بتوانند بدون زحمت در بازار ارزهای دیجیتال ورود کنند. و از فرصت ها و ارزش هایی که دارایی های دیجیتال به ارمغان می آورد بهره مند شوند.

ماموریت کی سی ایکس تبدیل شدن به یک صرافی ارز دیجیتال برتر در عرصه اقتصاد دیجیتال، با استفاده از هوش مصنوعی و فناوری بلاک چین در عصر Web3 برای ارائه خدمات تجارت و مدیریت دارایی های دیجیتال امن، کارآمد و راحت است. و در نتیجه توسعه اقتصاد دیجیتال را تقویت می کند.

اعتبار صرافی کی سی ایکس

در حال حاضر، KCEX دارای مجوزهای نظارتی از چندین کشور و منطقه از جمله ایالات متحده و کانادا است. این صرافی همجچنان به دنبال تأییدیه‌های انطباق بیشتر از کشورها و مناطق مختلف است. تا از انطباق قانونی و امنیت دارایی کاربر اطمینان حاصل شود.

KCEX اهمیت زیادی برای رعایت مقررات قائل است و همیشه به الزامات مقامات نظارتی محلی پایبند است.

مزایا صرافی KCEX

  • پلت فرم ساده و کاربر پسند بدون فرآیند KYC
  • واریز و برداشت سریع و آسان ارزهای دیجیتال
  • بیش از ۱۰۰ ارز محبوب پشتیبانی می شود.
  • معاملات فیوچرز و اسپات
  • صفحه معاملاتی پیشرفته با قابلیت سفارشی سازی
  • نقدینگی بالا و پردازش سریع سفارش
  • پلتفرم سازگار با موبایل با یک برنامه اختصاصی برای اندروید
  • پاداش ثبت نام، airdrops، و رویدادهای منظم
  • پشتیبانی مشتری عالی و دسترسی به محتوای آموزشی
  • پروتکل های امنیتی پیشرفته

به لطف کارمزدهای پایین، ویژگی‌های پیشرفته و مزایایی مانند airdrops و رویدادهای منظم، شما کاملاً از معامله در صرافی در KCEX لذت میبرید.

ترید در کی سی ایکس

نقدینگی بالا: یکی از نقاط مهم KCEX نقدینگی بالا برای تمام جفت‌های معاملاتی نقدی و آتی آنها است. نقدینگی بالا تضمین می کند که تمام سفارشات تجاری شما بدون نیاز به انتظار به سرعت پردازش می شوند. حتی می توانید جفت های آتی را در KCEX با اهرم تا 100 برابر معامله کنید و بدون هیچ مشکلی اجرا می شود.

معاملات آتی KCEX در حال حاضر از معاملات آتی دائمی برای ارزهای دیجیتال محبوب مانند BTC و ETH پشتیبانی می کند. این به کاربران اجازه می دهد تا با انعطاف بیشتری وارد بازار شوند و بازدهی بیشتری را کسب کنند. این صرافی به طور مداوم انواع توکن های قراردادی را لیست خواهد کرد تا نیازهای تریدها و سرمایه گذاران را برآورده کند.

وضعیت فعالیت KCEX در ایران

بدون نیاز به KYC: شاید دوست داشته باشید معاملات خود را ناشناس نگهدارید. و این به طور فزاینده ای دشوار می شود زیرا بسیاری از پلتفرم های معاملاتی کریپتو اکنون KYC را برای مطابقت با مقررات پیاده سازی کرده اند. یکی از بهترین ویژگی های KCEX این است که نیازی به تایید هویت ندارند، بنابراین می توانید حریم خصوصی و امنیت خود را حفظ کنید. و این مورد برای کاربران ایرانی نیز بسیار خوب است.

کارمزد کی سی ایکس

این صرافی کارمزد خیلی خیلی کمی دارد و در بین تمام صرافی ها کمترین نرخ را دارد.

کامزد معاملات اسپات این صرافی برای میکر و تیکر ۰٪ است و برای فیوچرز هم برای قسمت تیکر ۰٪ است ولی برای میکر 0.02% است که در حد ۰ است.

می‌توانید کارمزد واریز و برداشت ارزهای موجود را در صفحه Fee صرافی مشاهده کنید.

اپلیکیشن KCEX

با اپلیکیشن صرافی KCEX میتوانید در هر نقطه‌ای از جهان ارزهای دیجیتال را خرید و فروش کنید. استفاده از برنامه KCEX یک روش راحت برای خرید ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) است. دسترسی آسانی به انواع جفت‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال خواهید داشت و می‌توانید طیف متنوعی از معاملات آتی ارزهای دیجیتال را برای دارایی‌هایی مانند BTCUSDT، ETHUSDT، XRPUSDT، SOLUSDT، TRBUSDT و موارد دیگر پیدا کنید.

آیا صرافی KCEX امن است؟

KCEX یک صرافی قانونی ارز دیجیتال است که از زمان راه‌اندازی آن در سال 2021 بدون مشکل کار می‌کند. این صرافی از آخرین پروتکل‌های امنیتی مانند SSL، 2FA، ضد فیشینگ، KYC و سایر ویژگی‌ها استفاده می‌کند تا تجربه تجارت امن و مطمئنی را برای کاربران خود تضمین کند.

✅ ویدیو آموزش صرافی کی سی ایکس

تبلیغ صرافی بیت یونیکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا