صرافی ارز دیجیتال

صرافی ویکس weex معامله آسان کریپتو

معرفی صرافی weex به همراه آموزش

ویکس WEEX یک صرافی معاملات فیوچرز ارز دیجیتال مستقر در سنگاپور است. بر امنیت و سهولت استفاده تمرکز دارد. ویکس جزو یکی از بهترین صرافی های فیوچرز است. که به ایرانی ها خدمات بدون احراز هویت می‌دهد.

WEEX از سال 2018 تا به امروز یک صرافی برتر ارزهای دیجیتال است. که به دلیل امنیت عالی و پلتفرم متمرکز بر کاربر پسند بودن است. صرافی WEEX دارای مجوزهای MSB و SVGFSA ایالات متحده و کانادا است. این صرافی بیش از ۳۰۰ جفت معاملات اسپات و فیوچرز را ارائه می دهد. بنیانگذاران Weex جان کوپر و ریکاردو سوارز هستند.

نقد و بررسی صرافی ویکس weex

کد تخفیف ۵۰ درصد صرافی ویکس: 0ssdw

نام صرافیویکس – weex
سال تاسیس۲۰۱۸
کد تخفیف کارمزد0ssdw
محل دفتر مرکزیسنگاپور
بازارهای معاملاتی فعالکریپتوکارنسی
قابلیت های در دسترساسپات، فیوچرز پرو، کپی ترید
دسترسی به صرافی در ایرانمجاز و بدون تغییر آیی پی
مزایا برای ایرانی هااجباری نبودن احراز هویت
کارمزدهاhttps://support.weex.com/en/rate
دانلود اپلیکیشنhttps://www.weex.com/download
بررسی داده‌های کوین مارکت کپcoinmarketcap.com
صرافی های جایگزینایکس تیکی سی ایکسبیت یونیکستوبیتکوین لوکالی
مشخصات صرافی ویکس

معرفی صرافی ویکس WEEX

WEEX Exchange (به طور رسمی با نام WEEX INTERNATIONAL EXCHANGE LTD شناخته می شود. یک پلت فرم معاملات ارز دیجیتال قوی است. که در سال 2018 با سرمایه گذاری قابل توجه 100 میلیون دلاری از یک شرکت بزرگ سرمایه گذاری بلاک چین سنگاپور تأسیس شد.

صرافی ویکس برای پاسخگویی به طیف گسترده ای از نیازهای معاملاتی طراحی شده است. و خدمات معاملات ارزهای دیجیتال مانند: معاملات اسپات، معاملات فیوچرز، معاملات (OTC) و معاملات کپی ترید را ارائه می دهد. برای اولویت دادن به ایمنی سرماهی کاربران، WEEX یک مخزن سپرده امنیتی 1000 بیت کوین ایجاد کرده است. که آدرس آن به صورت عمومی افشا می شود و تعهد آنها به شفافیت و امنیت را برجسته می کند.

چه کشورهایی توسط WEEX پشتیبانی می شوند؟

WEEX به دسترسی جهانی و پایگاه کاربران متنوع خود افتخار می کند. و خدمات خود را به کشورها و مناطق متعددی از جمله ایالات متحده، ژاپن، کره جنوبی، روسیه، هند، فیلیپین و غیره گسترش می دهد. این گسترش جهانی با مزایای فنی قوی، خدمات حرفه‌ای و برنامه جامع WEEX با هدف تقویت سرمایه‌گذاری جهانی و ارائه تخفیف‌های جذاب کمیسیون تا 70% پشتیبانی می‌شود.

بنیانگذاران WEEX چه کسانی هستند؟

تیم صرافی ویکس متشکل از افراد دارای تجربه قابل توجه در صنعت بلاک چین است. که از پیشینه های معتبری مانند: وال استریت، سیلیکون ولی، سیتی بانک و گوگل می آیند. این پلت فرم تحت انطباق دقیق عمل می کند. و دارای مجوزهای مالی از MSB در ایالات متحده، کانادا و استرالیا است. و اعتبار و قابلیت اطمینان خود را در بازار ارز دیجیتال بیشتر می کند.

چرا در WEEX ترید کنیم؟

صرافی WEEX به دلیل رابط کاربر پسند، کارمزدهای پایین معاملات، اقدامات امنیتی پیشرفته از جمله احراز هویت دو مرحله‌ای و طیف وسیعی از ویژگی‌های معاملاتی که هم برای مبتدیان و هم برای معامله‌گران با تجربه ارائه می‌شود. شناخته شده است. با بیش از 1 میلیون کاربر ثبت شده و میانگین حجم معاملات روزانه بیش از 200 میلیون دلار، WEEX به عنوان یکی از پلتفرم های تجارت مشتقات پیشرو در سطح جهان است.

این پلتفرم از بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال از جمله BTC، ETH، DOGE، XRP، SHIB، PEPE و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند. ارائه کارمزد معاملاتی به میزان 0.02٪ برای میکر و 0.06٪ برای تیکر در بازار آتی. سایر ویژگی های قابل توجه عبارتند از: کارمزد صفر برای معاملات اسپات، فیوچرز پرو WEEX Futures Pro، با اهرم تا 200 برابر در مشتقات و قراردادهای دائمی، و محصولات نوآورانه با درآمد غیرفعال مانند تجارت کپی ترید WEEX.

صرافی ویکس WEEX فرصتی برای معامله با اهرم تا 200 برابر در معاملات فیوچرز فراهم می کند.

تبلیغ صرافی بیت یونیکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا