صرافی ارز دیجیتال

صرافی توبیت Toobit برای ایرانیان مشابه بینگ ایکس

معرفی صرافی Toobit تووبیت

سرمایه گذاری و معامله در ارزهای دیجیتال را در صرافی توبیت Toobit به آسانی انجام دهید. آینده صرافی های ارز دیجیتال خارجی فعال در ایران تووبیت است. دسترسی فوری، ساده و کاربرپسند، ترید آسان با قابلیت های جذاب، قدرتمند تر از رقبا. در حال حاضر 132 توکن و 148 جفت معاملاتی در مارکت ترید این صرافی موجود است.

Toobit یک رابط کاربر پسند، هزینه های معاملاتی کم و پشتیبانی عالی از مشتری را ارائه می دهد. با ویژگی‌های امنیتی پیشرفته و طیف گسترده‌ای از ارزهای رمزنگاری‌شده در دسترس برای ترید، Toobit یک انتخاب عالی برای معامله‌گران جدید و با تجربه است.

🇮🇷 صرافی تووبیت هم اکنون برای فارسی زبانان با امکانات کامل و بدون نیاز به احراز هویت در دسترس است.

نقد و بررسی صرافی توبیت Toobit

کد تخفیف ۵۰ درصدی در معاملات: IbYWFo

نام صرافیتووبیت – Toobit
کد تخفیف کارمزدIbYWFo
محل دفتر مرکزیجزایر کیمن انگلیس
بازارهای معاملاتی فعالکریپتوکارنسی
قابلیت های در دسترساسپات، فیوچرز، ربات ترید، کپی ترید
دسترسی به صرافی در ایرانمجاز و بدون تغییر آیی پی
مزایا برای ایرانی هااجباری نبودن احراز هویت
کارمزدهاhttps://www.toobit.com/en-US/vip
دانلود اپلیکیشنhttps://www.toobit.com/en-US/download
کوین مارکت کپhttps://coinmarketcap.com/exchanges/toobit/
صرافی های جایگزینایکس تیکی سی ایکسبیت یونیکسکوین لوکالی
مشخصات توبیت

معرفی صرافی ارز دیجیتال Toobit

باتوجه به افزایش محبوبیت صرافی های خارجی و در پی آن افزایش تعداد فعالین این حوزه، تعداد صرافی های رمزارزی جدید در حال افزایش است. صرافی Toobit یکی از این صرافی های جدید است. که به تازگی در بین ایرانیان شنیده می‌شود.

صرافی Toobit توبیت برای ایرانیان در بین برترین صرافی های موجود بازار قرار دارد. توبیت تلاش می کند تا با دیگر صرافی های هم تراز خود مثل بینگ ایکس و بیت یونیکس به رقابت بپردازد. بسیاری از صرافی‌های خارجی معتبر و قابل اعتماد هستند. و به کاربران خود خدماتی ارائه می‌دهند. که از جمله آن‌ها می‌توان خرید و فروش ارزهای دیجیتال، انتقال پول، سپرده‌گذاری، قرض‌دهی و معاملات با حجم بالا را نام برد.

تووبیت چیست؟ Toobit یک صرافی ارز دیجیتال متمرکز (CEX) است. که در اکتبر 2022 راه اندازی شد. و تحت مجوز FinCEN فعالیت میکند. از معاملات اسپات، فیوچرز و کپی‌ترید و انواع ربات های ترید پشتیبانی می کند.

ری لی Ray Lee موسس توبیت است. تیم توبیت در مناطق مختلف جهان از جمله روسیه، کره جنوبی و ترکیه پراکنده شده است. توبیت متعهد به ارائه یک تجربه تجاری ایمن، کارآمد و متنوع برای سرمایه گذاران، طیف وسیعی از محصولات و خدمات را برای رفع نیازهای انواع مختلف معامله گران ارائه می دهد.

این پلتفرم از چندین ارز دیجیتال محبوب مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و سایر توکن های معتبر پشتیبانی می کند. علاوه بر این، Toobit قصد دارد معاملات OTC را راه اندازی کند، که انجام معاملات در مقیاس بزرگ را برای کاربران آسان تر می کند. برای اطمینان از ادغام یکپارچه با این پلتفرم، توبیت خدمات API را ارائه می دهد و به کاربران امکان می دهد تجارت خود را با نرم افزارهای خود به طور خودکار انجام دهند.

این صرافی از نظر رابط کاربری و قابلیت ها میشه گفت مشابه بینگ ایکس است. و فعالیت در این صرافی برای کاربریان قدیمی ‌BingX راحت تر است.

صرافی تووبیت کجاست؟

Toobit توبیت مستقر در جزایر کیمن انگلستان است. و به مشتریان در بیش از 100 کشور جهان خدمات ارائه می دهد، به استثنای کشورهایی که محدودیت خدمات دارند مانند عراق، کنگو، و سرزمین اصلی چین

توبیت بیش از 100 توکن رمزنگاری لیست شده دارد. از جمله توکن‌های اصلی مانند BTC، ETH، SOL، MATIC، APE، LTC، DOGE، AVAX، DOT، SHIB و غیره.

کارمزد صرافی توبیت

کارمزد Toobit بر اساس مدل تیکر-میکر، ساختار کارمزد طبقه بندی شده را دریافت می کند. سطوح ردیف شامل حساب عادی و انواع حساب های وی‌آی‌پی، VIP 1، VIP 2، VIP 3، VIP 4، VIP 5، VIP 6 است. کارمزدها بر اساس حجم معاملات 30 روزه آنها است. کارمزد اسپات صرافی تووبیت 0.20٪ است.

صرافی توبیت معاملات آتی فیوچرز را با اهرم تا 150X ارائه می دهد.

آیا صرافی توبیت امن است؟

دارای حجم معاملات روزانه بالا، اما آیا توبیت امن است؟ رتبه امنیتی Toobit A با امتیاز امنیتی 81.20 درصد است. به طور کلی، صرافی تا حدی با تست امنیت نفوذ تایید شده است. فقط اثبات دارایی های صرافی تایید نشده است.

اپلیکیشن Toobit برای موبایل

Toobit ساده ترین، ایمن ترین و سودآورترین صرافی ارزهای دیجیتال برای همه افراد است. چه یک مبتدی یا یک حرفه ای با تجربه باشید، توبیت همه چیزهایی را که برای ترید ارزهای دیجیتال با اطمینان و آسانی نیاز دارید، دارد. شما میتوانید اپلیکشن این صرافی را از گوگل پلی و اپ استور دانلود و نصب کنید.

کپی ترید در صرافی تووبیت

Toobit یک شبکه تجارت اجتماعی کریپتو است که به کاربران اجازه می دهد معاملات سرمایه گذاران حرفه ای در بازار ارزهای دیجیتال را کپی کنند.

Toobit عملکرد سیستم کپی ترید خود را با هدف ارائه ساده ترین و راحت ترین تجربه معاملاتی برای معامله گران فیوچرز راه اندازی کرده است. و به طور قابل توجهی وضعیت سود برد-برد را برای هر دو طرف دارد. فالوورها می توانند مستقیماً استراتژی معامله گر را کپی کنند و در مدیریت زمان باز کردن، بسته شدن و نظارت بر معاملات خود صرفه جویی کنند. معامله‌گران می‌توانند از طریق این عملکرد درآمد بیشتری از اشتراک سود معاملات خود کسب کنند.

با مراجعه به صفحه کپی ترید Toobit در وب سایت یا برنامه رسمی گوشی، کاربران می توانند از یک تجربه معاملاتی اتوماتیک لذت ببرند.

✅ فیلم آموزش صرافی توبیت TooBit

تبلیغ صرافی بیت یونیکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا