صرافی ارز دیجیتال
موضوعات داغ

صرافی ایکس تی XT بهترین صرافی برای ایرانیان

صرافی XT.COM برترین صرافی برای ایرانی ها بدون احراز هویت

صرافی ایکس تی XT در سال ۲۰۱۸ توسط آلبین وارین در سیشل ثبت و فعالیت جهانی خود را آغاز کرده است. صرافی XT.COM در سنگاپور، دبی و چندین کشور دفتر رسمی دارد. این صرافی یکی از قدرتمندترین و پر قابلیت ترین صرافی است که در بین ۱۰ صرافی برتر کوین مارکت کپ قرار داد و به ایرانیان هم خدمات بدون احراز هویت ارائه می‌دهد.

ایکس تی اولین صرافی مبتنی بر ترید اجتماعی در جهان است که در بالاترین رنکینگ صرافی های سوشال ترید و بیشترین کاربر فعال قرار داد. این صرافی مالک نام دامنه سطح بالای جهانی www.xt.com است. صرافی XT در حال حاضر بیش از 7.8 میلیون کاربر ثبت شده و بیش از 1 میلیون کاربر فعال ماهانه و بیش از 40 میلیون ترافیک کاربر در اکوسیستم مالی خود دارد.

صرافی ایکس تی XT.COM یک پلت فرم معاملاتی جامع است که از بیش از 800 توکن معتبر و بیش از 1000 جفت ارز معاملاتی کریپتویی را پشتیبانی می کند. این صرافی دارای انواع مختلفی از معاملات مانند معاملات اسپات، معاملات فیوچرز، معاملات مارجین، معاملات OTC و خرید و فروش ارزهای دیجیتال با کارت های اعتباری است. ایکس تی امن ترین، کارآمدترین و حرفه ای ترین خدمات سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را به کاربرانش ارائه می‌دهد.

نقد و بررسی صرافی ایکس تی XT

کد تخفیف ۷۰ درصد صرافی ایکس تی دات کام: MMQPUG

پاداش صرافی ایکس تی
نام صرافیایکس تی – XT
سال تاسیس۲۰۱۸
کد تخفیف کارمزدMMQPUG
محل دفتر مرکزیسنگاپور
بازارهای معاملاتی فعالکریپتوکارنسی
قابلیت های در دسترساسپات، فیوچرز، کپی ترید، استیکینگ، وام دهی و…
دسترسی به صرافی در ایرانمجاز و بدون تغییر آیی پی
مزایا برای ایرانی هااجباری نبودن احراز هویت
کارمزدهاhttps://www.xt.com/en/rate
دانلود اپلیکیشنhttps://www.xt.com/en/app
بررسی داده‌های کوین مارکت کپcoinmarketcap.com
صرافی های جایگزینبیت یونیکستوبیتکوین لوکالیکی سی ایکس
مشخصات صرافی ایکس تی

معرفی صرافی XT.COM

صرافی ارز دیجیتال ایکس تی XT با آدرس XT.COM یک پلتفرم معاملاتی با طیف گسترده ای قابلیت ها و جفت ارزهای دیجیتال است. انواع خدمات مانند: OTC – Spot – Margin – Futures – Derivatives و همچنین خدمات سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال با درصد سودهای خوب است. این پلتفرم با پوشش طیف گسترده‌ای از خدمات معاملاتی همراه با بازار جذاب NFT، تلاش می‌کند تا با ارائه یک تجربه تجاری امن، قابل اعتماد و شفاف، به یک صرافی برتر تبدیل شود.

هم مبتدیان و هم سرمایه گذاران در این صرافی می توانند به Staking، Saving و Mining دسترسی داشته باشند.

صرافی XT دارای یک برنامه برای Windows / Android / iOS، با یک رابط کاربری جذاب و کاربرپسند، یک فرآیند ثبت نام ساده و تصویری، یک بازار مناسب C2C برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، و سرورهای قوی با کارایی بالا برای تراکنش‌های سریع و بدون تاخیر است.

صرافی XT.COM از طریق محافظت در برابر حمله DDoS، یک لایه ایمنی اضافی بر اساس ساختار امنیتی سه کلید خصوصی، و رفتارشناسی ویژه برای حساب‌های کاربری و دارایی‌های دیجیتالی که در کیف پول‌های سرد ذخیره می‌شوند، تجربه معاملاتی امنی را برای کاربران خود فراهم می‌کند. اولویت اصلی XT.COM یکپارچگی و امنیت است.

بنیانگذاران XT.COM چه کسانی هستند؟

آلبین وارین، مدیر عامل XT.COM، یک کارآفرین فناوری با سابقه ای غنی از استارت آپ های موفق است. او با علاقه اش به بلاک چین و وب 3، تیم XT را در توسعه یک اکوسیستم مالی باز رهبری می کند. وارین علاوه بر اعتقاد ریشه‌ای به انعطاف‌پذیری و طرز فکر مثبت، به‌خاطر ایجاد پروژه شادی بلاک‌چین نیز شهرت دارد. او از مدرسه تجارت ICN فارغ التحصیل و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مالی است.

چه توکن های در XT.COM پشتیبانی می شوند؟

این صرافی از بیش از 800 توکن و بیش از 1000 جفت ارز معاملاتی پشتیبانی می کند. برترین ارزهای دیجیتال موجود در این صرافی عبارتند از بیت کوین، اتریوم، SOL، BNB، DOT، XRP، ATOM، ADA، AAVE، LTC و غیره.

صرافی ایکس تی چه زمانی تاسیس شد؟

XT.COM در سال 2018 در سیشل تاسیس شد و به سرعت به عنوان یک صرافی برتر در میان صرافی های ارزدیجیتال با کسب شهرت جهانی و اعتماد کاربران، همراه با امنیت بالا و نوآوری های جدید ظاهر شد. صرافی ایکس تی ۶ میلیون کاربر ثبت نام کرده و فعال دارد. و بیش از 500000 کاربر فعال ماهانه و به بیش از 40 میلیون کاربر در اکوسیستم خود خدمات ارائه می دهد.

صرافی ایکس تی کجا واقع شده است؟

دفتر مرکزی XT.COM در حال حاضر در سنگاپور با چندین دفتر خدمات دهی در ژاپن، کره جنوبی، ترکیه و دبی و غیره قرار دارد.

XT.COM دارای چه مجوزهایی است؟

طبق بررسی های سایت ایکن هایپ: صرافی ایکس تی دارای مجوزهای XT BLOCKCHAIN ​​DMCC، دبی، امارات متحده عربی، DMCC، شماره مجوز DMCC-875786. و XT LLC، ایالات متحده آمریکا، مجوز MSB، شماره مجوز 31000215413581

کامزد صرافی ایکس تی XT چقدر است؟

به طور کلی، XT.COM هیچ هزینه ای از معامله گران دریافت نمی کند، اما بسته به روش پرداخت مورد استفاده برای سپرده گذاری متفاوت است. کارمزد معامله برای سفارشات لحظه ای از 0.05٪ برای میکر و 0.2٪ برای تیکر شروع می شود. هزینه های برداشت کریپتو ثابت نیست و به توکن مربوطه بستگی دارد.

در XT.COM چه مقدار اهرم در معامله مارجین موجود است؟

این پلتفرم از معاملات مارجین پشتیبانی می کند که در آن سرمایه گذاران می توانند از اهرم 3 برابری تا 20 برابری در معاملات خود استفاده کنند. دو نوع معامله مارجین در صرافی وجود دارد: حالت استاندارد و حرفه ای.

بررسی قابلیت های صرافی ایکس تی

صرافی ایکس تی XT جزو برترین صرافی های جهان و جزو ۱۰ صرافی برتر از دید کوین مارکت کپ است. که به تمام جهان از جمله ایران خدمات بدون احراز هویت اجباری ارائه می‌دهد. این صرافی با طیف گسترده ای از خدمات می‌تواند جای خالی بایننس را برای ایرانیان پر کند.

اسپات و فیوچرز: صرافی ایکس تی مانند همه صرافی های دیگر خدمات پایه‌ای شامل خرید و فروش اسپات و ترید در فیوچرز را با بالاترین حجم معاملات و دقت در انجام سفارشات خرید و فروش ارائه می‌کند.

کپی ترید ایکس تی

کپی ترید: صرافی ایکس تی دات کام یکی از بهترین پلتفرم های سوشال ترید در جهان است که بهترین تریدرهای بازار کریپتو در آن فعالیت دارند و یکی از پیشرفته ترین و بهترین سیستم کپی ترید معاملات را در اختیار تریدرهای مبتدی و سرمایه گذاران خود قرار می‌دهد.

وام دهی و وام گیری: شما به زودی می توانید به کمک سیستم Crypto Loan از صرافی وام با کارمزد پایین دریافت کنید یا سرمایه خود را در اختیار کاربران دیگر قرار دهید و سود دریافت کنید.

کسب درآمد غیرفعال: شما به کمک سرویس های Savings و Staking و Hashrate می‌توانید از سرمایه گذاری و سبدهولد خود درآمد ثابت با سود مشخص در بازه های زمانی مختلف دریافت کنید.

استراتژی گرید فیوچرز: معاملات گرید فیوچرز یک استراتژی خودکار است. که از نوسانات بازار برای ترید در بازار فیوچرز با فواصل از پیش تعیین شده در محدوده قیمتی خاص استفاده می کند. تا به سود برسید. این استراتژی به طور مداوم در قیمت های مشخص شده خرید و فروش انجام می‌دهد. تا شما از نوسانات بازار سود دریافت کنید.

دمو تریدینگ: صرافی ایکس تی دارای یک حالت دمو برای معاملات آزمایشی و تست استراتژی های شخصی شماست. در قسمت دمو شما ۱۰ بیتکوین برای انجام معاملات در اختیار دارید.

معامله P2P: به کمک این خدمات کاربران می‌توانند مستقیم با یکدیگر معامله کنن و ارزهای خود رابدون واسطه به یکدیگر بفروشند این سرویس برای خرید و فروش تتر بین کاربران ایرانی خیلی کاربردی است. و خیلی از مراحل انجام معاملات برای ایرانی ها را آسان تر می‌کند.

توکن صرافی XT

توکن XT: صرافی ایکس تی دارای توکن اختصاصی به ایم توکن ایکس تی است. که با خرید و نگهداری توکن صرافی XT کارمزد معاملات شما شامل تخفیف می شود.

آموزش ثبت نام در ایکس تی

برای ثبت نام در صرافی XT وارد وبسایت صرافی به آدرس www.xt.com بشید. سپس از منو به قسمت Sign up بروید. یا در همون صفحه اصلی در کادر مشخص شده ایمیل خودتونو وارد کنید و سپس بر روی Sign up بزنید تا به مراحل بعدی ثبت نام بروید.

آموزش ثبت نام در ایکس تی XT

در ادامه طبق تصویر بالا اطلاعات خواسته شده شامل ایمیل معتبر و رمز عبور را برای ساخت حساب خود وارد کنید. سپس بر روی دکمه Sign up بزنید.

برای دریافت پاداش‌ها و تخفیف‌هات صرافی اگه دوست داشتید از کد معرف اسکن هایپ MMQPUG استفاده کنید.

آموزش اسپات ایکس تی

صرافی ایکس تی برای خرید و فروش ارز دیجیتال در بازار اسپات ۳ حالت مختلف دارد. ۱- اسپات عادی ۲- معاملات ای تی اف ۳- معاملات مارجین

برای معامله و خرید و فروش آسان از منوی سایت از سربرگ Trade به قسمت Spot بروید.

به کمک گزینه های بعدی یعنی ETF و Margin می‌توانید به کمک اهرم ۳ یا اهرم ۲۰ ارز دیجیتال موردنظر خود را بخرید و هولد کنید بدون ترس لیکوئید شدن.

آموزش اسپات ایکس تی

بعد از رفتن به صفحه ترید اسپات xt در سمت راست ابزارهای مربوط به خرید را ببنید. که هر کدام را توضیح خواهیم داد.

  • در قسمت Spot / Margin 20x می‌توانید تعیین کنید که با سرمایه خود خرید کنید یا با ۲۰ برابر سرمایه و قرض گرفتن از صرافی خرید کنید.
  • دکمه های خرید Buy و فروش Sell را می‌بینید. که باید مشخص کنید قصد خرید دارید یا فروش
  • شما می‌توانید به کمک گزینه Market ارز مورد نظر را در قیمت لحظه‌ای بخرید. و فقط باید مقداری که می‌خواهید خرید کنید یا بفروشید را در کادر پایین وارد کنید. ولی اگر از گزینه Limit استفاده کنید در پایین ۲ تا باکس مشاهده می‌کنید که در باکس اول باید قیمت دلخواه خود برای خرید با فروش را وارد کنید. و در باکس پایین تر مقدار مورد نظر را وارد کنید.
  • در انتها هم برای تایید خرید و فروش باید بر روی دکمه سبز خرید یا قرمز فروش کلیک کنید.

در قسمت پایین صفحه سمت چپ: امار تمام خرید و فروش های انجام شده و سفارشات باز شما را نشان می‌دهد.

پایین سمت راست در بخش Assets: اگه از قبل سرمایه واریز نکرده باشید. می‌توانید مستقیم به بخش واریز و برداشت یا انتقال دارایی به فیوچرز بروید.

دانلود صرافی XT برای گوشی

صرافی ایکس تی برای راحتی دسترسی کاربرانش به صرافی در هر زمان و مکانی یک اپلیکیشن در نسخه اندروید و ای او اس دارد. که می‌توانید با رفتن به صفحه دانلود آن را برای گوشی خود دانلود کنید.

برای رفتن به صفحه دانلود اپلیکیشن صرافی ایکس تی از منوی صرافی، بالا سمت راست قسمت Download بروید. سپس می‌توانید کد QR را اسکن کنید تا اپلیکیشن صرافی را مستقیم دانلود کنید. یا بر روی More options کلیک کنید و وارد صفحه دانلود شوید.

✅ ویدیو آموزش صرافی ایکس تی XT

تبلیغ صرافی بیت یونیکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا