صرافی ارز دیجیتال

ال بانک LBank بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان

معرفی، بررسی و آموزش کامل صرافی ال بانک

صرافی ال بانک Lbank یکی از صرافی های ارز دیجیتال معتبر و شناخته شده است. که از سال ۲۰۱۵ در حال ارائه خدمات به کاربران است. صرافی ال-بانک در جزایر ویرجین مستقر است. البانک یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال نسبتا قدیمی است که حساسیت خاصی روی کاربران ایرانی ندارد.

البانک (Lbank) یک صرافی خارجی است که از سال 2015 فعالیت خود را آغاز کرده است. LBank اقدامات امنیتی استاندارد، از جمله ذخیره سازی کیف پول سرد، 2FA، و KYC را اجرا می کند. این صرافی از سال 2015 بدون هیچ مشکلی کار کرده است. و شهرت خود را به عنوان یک پلت فرم قانونی کریپتو ثابت کرده است.

🇮🇷 در بین صرافی های مجاز برای فعالیت ایرانی ها البانک یکی از شناخته ترین و معتبر ترین صرافی هاست. که هنوز احراز هویت را اجباری نکرده و ایرانیان میتوانند با تغییر IP در این صرافی فعالیت کنند.

نقد و بررسی صرافی ال بانک LBank

کد تخفیف ۵۰٪ کارمزد معاملات: 3O4KF

نام صرافیال بانک – L-Bank
کد تخفیف کارمزد3O4KF
محل دفتر مرکزیجزایر ویرجین بریتانیا
بازارهای معاملاتی فعالکریپتوکارنسی
قابلیت های در دسترساسپات، فیوچرز، گریدترید، استیکینگ، وام، لانچ‌پد، توکن‌های لوریج‌دار
دسترسی به صرافی در ایرانترید برای ایرانی ها مجاز است.
مزایا برای ایرانی هااجباری نبودن احراز هویت
کارمزدهاhttps://www.lbank.com/fee/trading
دانلود اپلیکیشنhttps://www.lbank.com/download
کوین مارکت کپhttps://coinmarketcap.com/exchanges/lbank/
صرافی های جایگزینایکس تیکی سی ایکسبیت یونیکستوبیتکوین لوکالی
مشخصات ال بانک

معرفی صرافی ارز دیجیتال L-Bank

LBank Exchange در سال 2015 توسط آلن وی (مدیرعامل) و اریک هی تاسیس شد. این صرافی از معاملات ارز فیات بین توکن اصلی خود (LBK Token) و بیش از 150 ارز محلی پشتیبانی می کند. با این حال، در درجه اول به عنوان یک پلت فرم ارز دیجیتال به معاملات ارز دیجیتال می‌پردازد. و در حال حاضر دارای بیش از 590 کوین و استیبل کوین برای ترید ارزهای دیجیتال است.

صرافی متمرکز ارزهای دیجیتال ال بانک از بیش از 800 ارز دیجیتال و بیش از 1000 جفت معاملاتی پشتیبانی می کند. قابل توجه ترین دارایی های رمزنگاری این پلتفرم عبارتند از بیتکوین، اتریوم، LUNA، MATIC، FTM، CRO، دوج کوین و…

کاربران می توانند ETF های اهرمی را با استفاده از فرآیند معاملات اسپات معامله کنند. ETF اهرمی یک ابزار مشتق است. هیچ حاشیه ای لازم نیست. LBank از اهرم بلند 3X (3L) و 3X اهرم کوتاه (3S) پشتیبانی می کند.

کاربران همچنین می‌توانند معاملات فیوچرز کریپتو، از جمله BTCUSDT، ETHUSDT، FILUSDT و قراردادهای دائمی دیگر را با اهرمی تا 125X معامله کنند. حالت کراس و ایزوله هم وجود دارد.

دلیل انتخاب صرافی LBank

دارای بیشترین تعداد جفت ارزهای معاملاتی (در مجموع بیش از 590 کوین و توکن)
کارمزد معاملات اسپات پایین 0.1٪ (هم برای میکر و هم برای تیکر)
عدم وجود KYC اجباری برای حساب های کوچک
فعالیت بدون دردسر کاربران ایران (نیاز به تغییر IP دارد.)
دارای قابلیت هایی مثل: گرید ترید، مارکت پلیس nft، استیکینگ و…

صرافی ال بانک در کدام کشور است؟

محل صرافی ال بانک در جزایر ویرجین بریتانیا است. و متعلق به شرکت LBK Blockchain Limited است. البانک همچنین دفاتری در لیتوانی، کانادا و سنگاپور دارد. این صرافی بیش از 9 میلیون کاربر فعال در بیش از 200 منطقه جهان دارد.

کارمزد صرافی ال بانک

LBank کارمزدهای معاملاتی رقابتی 0.10% را برای میکر و تیکر در اسپات دارد. این کمتر از میانگین نرخ جهانی در حدود 0.20-0.25٪ است.

واریز دارایی به LBank رایگان است، اما برداشت ها با کارمزدهای خاص شبکه مانند 0.001 BTC برای برداشت بیت کوین همراه است. همیشه قبل از انجام فرآیند برداشت از LBank، کارمزدهای برداشت را بررسی کنید.

برای قراردادهای فیوچرز، نرخ تیکر 0.02٪ و 0.06٪ برای کارمزد میکر است.

دانلود صرافی ال بانک

صرافی البانک برای راحتی دسترسی کاربران به پلتفرم تریدش، برای نسخه اندروید و ios اپلیکیشن ارائه داده که شما میتوانید از سایت صرافی دانلود کنید یا از اپ استور و گوگل پلی آن را دانلود کنید. و بر روی گوشی موبایل خود نصب کنید.

با اپ البانک از آخرین اطلاعات بازار، در سریع ترین زمان و به موقع ترین زمان به خدمات ارز دیجیتال دسترسی خواهید داشت و از انجام یک معامله سریع و به موقع لذت خواهید برد.

آیا صرافی LBank ایرانیان را تحریم کرده است؟

صرافی بین المللی ال بانک به ایرانیان خدمات می‌دهد. این صرافی تاکنون هیچ مشکلی با فعالیت ایرانیان درون پلتفرم معاملاتی خود نداشته است. اما در ایران و چندکشور دیگر از جمله سوریه، کره شمالی و کوبا در بخش معاملات فیوچرز یه سری تحریم ها را اعمال کرده است. که مشکل حادی ایجاد نمیکند اگر با IP این کشور ها وارد صرافی نشوید.

احراز هویت در ال بانک

آیا احراز هویت در صرافی البانک الزامی است؟ خیر

کاربران ایرانی نمی‌توانند در ال بانک احراز هویت کنند. اما KYC اجباری هم نیست. ایرانی ها میتوانند با ایمیل در این صرافی معتبر ثبت نام کنند. و بدون مشکل تریدهای خود را انجام دهند. فقط دقت کنید که باید از یک نرم افزار تغییر آی‌پی یا فیلترشکن خوب استفاده کنید. تا به مشکل نخورید.

صرافی های جایگزین LBank

اگر به هر دلیلی دوست ندارید با این صرافی کار کنید یا مشکل با تغییر آی‌پی دارید. میتوانید از صرافی های جایگزین و مجاز برای ایرانی ها مثل بیت یونیکس، بینگ ایکس، کوینکس یا کوین لوکالی استفاده کنید. این صرافی ها همگی تقریباً در یک سطح قرار دارند. و تریدرهای ایرانی در این چندین صرافی فعالیت میکنند. برای فعالیت در سایر صرافی ها باید حتما احراز هویت انجام دهید.

مشکل صرافی ال بانک

از زمان تاسیس البانک در سال 2015 تا کنون، هیچ گزاشی مبنی بر هک یا گم شدن رمز ارزها در این صرافی گزارش نشده است.

این صرافی هیج مشکلی از نظر امنیت و اعتبار ندارد. تنها مشکل دسترسی به این صرافی برای کاربران ایرانی تحریم بودن این صرافی است. که با تغییر ای پی به راحتی این مورد برطرف میشود. و صرافی با این کار مشکلی ندارد. اگر هنگام کار با این صرافی از یک فیلترشکن خوب با IP ثابت استفاده کنید و با ایمیل معتبر ثبت نام کنید هیج مشکلی نخواهید داشت.

✅ فیلم آموزش صرافی ال بانک LBank

تبلیغ صرافی بیت یونیکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا