کسب درآمد رایگان

ارز دیجیتال رایگان و ۱۰۰٪ واقعی + اثبات برداشت

انواع روش های کسب رایگان ارز دیجیتال

کسب درآمد دلاری و ارز دیجیتال رایگان کاملاْ واقعیت دارد و دروغ نیست! فقط باید کمی زمان برای دریافت ارزها صرف کنید. و مراقب کلاهبردارن و سایت های اسکم باشید. روش های مختلفی کسب درآمد در اینترنت و ارزدیجیتال وجود دارد که بهترین ها و ساده ترین ها که میتواند شما را سریع به درآمد برساند استفاده از سایت های فاست، صرافی های ارزدیجیتال، ایردراپ ها و… هستند.

فاست ارز دیجیتال Crypto faucets

در فاست های ارزدیجیتال کاربران می‌توانند هر چند دقیقه یا هر چند ساعت به سایت سر بزنند و با رول کردن ارز رایگان دریافت کنند. در کنار این کار همچنین میتوانند تبلیغات را تماشا کنند، نظرسنجی‌ها را کامل کنند، و بازی‌های انلاین انجام دهند. این روش ساده ترین و ابتدایی ترین راه کسب درآمد قطره ای ارز دیجیتال است.

از بهترین فاست های ارز دیجیتال برای کسب درآمد رایگان که میتوانید با خیال راحت در آنها فعالیت کنید. فری بیت کوین، فایر فاست، کوینتی پلای و… هستند. که مدت زیادی فعال هستند و جزو معتبرترین فاست های کریپتویی هستند.

هدیه ثبت نام در صرافی و رفرال گیری

بازار صرافی های ارز دیجیتال هم بسیار داغ است و صرافی ها برای جذب کاربران رقابت های سنگینی دارند برای همین تمام صرافی ها برای کاربران جدیدی که برای ترید در صرافی حساب جدید باز میکنند. پاداش های مختلفی را در نظر میگیرند. مثلاً: بونوس ثبت نام، بونوس واریز و برداشت، بونوس احراز هویت و… این پاداش ها از یک دلار تا چند هزار دلار متفاوت هستند.

بهترین صرافی ها برای دریافت ارز دیجیتال رایگان

صرافی های بینگ ایکس، کوین لوکالی، کوینکس، اکسولو، بیت یونیکس از جمله فعال ترین صرافی های بازار ایران هستند که در حال حاضز پاداش های مختلف دلاری به کاربران جدید خود میدهند. شما میتوانید از صرافی های ایرانی هم پاداش بگیرید اما چون پاداش ها ریالی هستند خیلی ارزش ندارند.

اگر دارای یک سوشال قوی در تلگرام، اینستاگرام یا یوتیوب هستید. و در حوزه آموزش ارزدیجیتال و ترید یا سیگنال‌دهی به صورت اختصاصی فعالیت میکنید. میتوانید در این صرافی ها برای افیلیت یا پارتنری درخواست دهید و سود کمیسیون بین ۴۰٪ تا ۶۰٪ درصد از آنها بگیرید و سپس با معرفی کاربر به صرافی با لینک خود از معاملات آنها سود بگیرید. این روش یک راه عالی برای کسب درآمد غیرفعال دلاری است.

ایردراپ رایگان Airdrops

بسیاری از شرکت‌های ارز دیجیتال برای افزایش دید پروژه، افزایش عرضه در گردش و تحریک کاربران در بازار، توکن رایگان را در بین کاربران خود توزیع می‌کنند. این توزیع های رایگان معمولاً به عنوان ایردراپ شناخته می شوند.

بیشتر ایردراپ‌هایی که به شما ارزدیجیتال رایگان میدهند، دراپ‌های «بونتی» هستند که به شما توکن‌هایی را برای انجام کارهای ساده در سوشال مدیاها مثلاً: پیوستن به گروه تلگرامی آنها، ارسال مجدد در توییتر و غیره پاداش می‌دهند. این پیشنهاد یک سناریوی برد-برد ایجاد می کند زیرا شرکت بازاریابی رایگان انجام میدهد و در مقابل شما ارز رایگان دریافت می کنید.

پس از انجام وظایف مورد نیاز، توکن ها یا سکه های ارز دیجیتال به کیف پول شما واریز می شوند. می توانید تصمیم بگیرید که این توکن ها یا سکه ها را در کیف پول خود هولد کنید به این امید که ارزش آنها در آینده افزایش یابد، یا می توانید بلافاصله آنها را در صرافی ارزهای دیجیتال بفروشید تا سود کسب کنید.

بازی های بلاکچینی رایگان Crypto games

به وجود آمدن تکنولوژی بلاکچین اکثر بازی ها به سمت بلاکچین کوچ کردند و با بازی کردن هم میتوانید ارز دیجیتال رایگان به دست بیارید. بازی هایی مثل: The Sandbox, Axie Infinity, Decentraland, Gods Unchained, Illuvium, Star Atlas, Thetan Arena, Undead Blocks, Big Time, و… معروف ترین بازی های بلاکچینی برای کسب درآمد رایگان هستند. برای افزایش کسب درآمد در بازی ها معمولاً میتوانید با خرید آیتم ها و قابلیت ها درآمد خود را افزایش دهید و نوعی سرمایه گذاری هم محسوب میشود.

شما با بازی کردن میتوانید توکن های دیجیتال دریافت کنید یا NFT دریافت کنید در هر صورت کسب درآمد از بازی میتواند رایگان و واقعی باشد و ارزش وقت گذاشتن دارد. این مورد برای گیمرها و علاقه مندان به بازی یا بچه ها بسیار جذاب است.

اثبات برداشت سایت اسکن هایپ از روش های رایگان

برای این که ببینید از این روش ها میشود درآمد داشت کانال تلگرام اسکن هایپ را دنبال کنید. ما تک تک برداشت ها را با کاربران به اشتراک میگذاریم تا ببینید که این روش ها نتیجه میدهند.

شما باید تلاش مستمر داشته باشید و برای پول درآوردن وقت بگذارید. هیچ کسی از کریپتو یک شبیه پولدار نشده به جز کلاهبرداران!!. پس با واقعیت روبه‌رو شوید و همین امروز شروع کنید به فعالیت تا کسب درآمد رایگان و دلاری داشته باشد.

تبلیغ صرافی بیت یونیکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا