صرافی ارز دیجیتال

آموزش صرافی کوینکس (قدیمی‌ترین در ایران)

کوینکس فارسی محبوب‌ترین صرافی ارزدیجیتال در ایران

صرافی کوینکس CoinEx در اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی، توسط یانگ هایپو در هنگ کنگ تاسیس شد. این صرافی اولین و قدیمی ترین صرافی خارجی بازار ایران است که تا این لحظه بدون مشکل به کاربران ایرانی خدمات می‌دهد. داشتن زبان فارسی و پشتیبانی فارسی یکی از مزیت‌های این صرافی است. کوینکس محبوب ترین صرافی در بین ایرانیان است ولی به دلیل داشتن تعداد ارزهای کمتر در فیوچرز و ارائه خدمات کمتر به نسبت رقبا فعالیتش در ایران کم‌رنگ شده ولی همچنان یکی از با اصالت ترین صرافی های ارزدیجیتال است.

🇮🇷 ایرانی‌ها می‌توانند بدون هیچ گونه مشکلی در این صرافی فعالیت کنید (احراز هویت با مدارک ایرانی ها هم مجاز است.) زبان فارسی و پشتیبانی فارسی دارد و مورد اعتمادترین صرافی در ایران است.

  • اولین صرافی خارجی که وارد بازار ایران شده است.
  • قدیمی ترین صرافی فعال در ایران
  • رابط کاربری ساده و کاربر پسند
  • بدون مشکل با ایرانی ها
  • احراز هویت با مدارک ایرانی امکان‌پذیر است.
  • دارای زبان فارسی
  • دارای پشتیبانی فارسی زبان
  • ورود به صرافی بدون فیلترشکن
  • یک اکوسیستم کامل دارای استخر ماینینگ ویا بی تی سی
  • سابقه درخشان در بازار ایران

نقد و بررسی صرافی کوینکس در ایران + ثبت نام

تخفیف در کارمزد معاملات و دریافت پاداش با ثبت کد معرف اسکن هایپ در هنگام ثبت نام: nkwy4

نام صرافیکوینکس – CoinEx
محل دفتر مرکزیهنگ کنگ
بازارهای معاملاتی فعالکریپتوکارنسی
قابلیت های در دسترساسپات، فیوچرز، استیکینگ، وام، AMM
دسترسی به صرافی در ایراناحراز هویت برای ایرانی ها مجاز است.
مزایا برای ایرانی هااجباری نبودن احراز هویت، فیلتر نبودن، پشتیبانی فارسی، احراز هویت با مدارک ایرانی
کارمزدهاhttps://www.coinex.com/en/fees
دانلود اپلیکیشنhttps://www.coinex.com/en/download
صرافی های جایگزینایکس تیکی سی ایکسبیت یونیکستوبیتکوین لوکالی
مشخصات کوینکس

آشنایی کامل با صرافی کوینکس CoinEx

کوینکس یک صرافی جهانی ارزهای دیجیتال است که هدفش آسان‌تر کردن معاملات ارزهای دیجیتال برای تمام کاربران جهان است. این صرافی از 15 زبان پشتیبانی میکند، طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات از جمله معاملات اسپات، معاملات فیوچرز، معاملات مارجین، AMM، وام‌دهی و… را ارائه می‌دهد. CoinEx خدمات معاملات ارزهای دیجیتال آسان، ایمن و قابل اعتماد را برای بیش از 4 میلیون کاربر در بیش از 200 کشور و منطقه از جمله ایران فراهم می‌کند. CoinEx دارای بخش‌های اختصاصی برای بیت‌کوین و استیبل کوین‌ها و همچنین دسترسی به بیش از 600 ارز دیجیتال برتر و نوآورانه است. در کوین اکس تا به این لحظه هیچ گونه اتفاق منفی از جمله مشکلات امنیتی یا محدودیت در سرمایه کاربران رخ نداده، کوینکس با محصولات کاربرپسند، عملکرد سریع و پایدار و فرآیندهای سریع واریز و برداشت، شناخت و اعتماد کاربران را به دست آورده است.

اکوسیستم جامع کوینکس و گروه ویا‌بی‌تی‌سی

CoinEx بخشی از ViaBTC Group است که همچنین ViaBTC Pool، ViaWallet، CoinEx Smart Chain (CSC)، صرافی غیرمتمرکز OneSwap و بازوی سرمایه‌گذاری ViaBTC Capital را اداره می‌کند. هدف آن ارائه خدمات اکوسیستم ارزهای دیجیتال جامع‌تر و رضایت‌بخش‌تر برای کاربران جهانی است. CoinEx برای تسلط بر بازارهای جهانی سفیران زیادی در کشورهای مختلف دارد. سفیران CoinEx می‌توانند تا سقف سود کمیسیون 50٪ کارمزد معاملات کاربران معرفی شده در صرافی بهره‌مند شوند. علاوه بر این، تا زمانی که به عنوان سفیر باقی بمانند، می‌توانند کمیسیون مادام‌العمر دریافت کنند. در کوینکس، کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتال را با اهرم ۱۰۰ برابر معامله کنند. علاوه بر این، این صرافی بیش از 110 بازار آتی ارائه می‌دهد که کاربران می‌توانند به خدمات معاملات آتی آسان و راحت CoinEx دسترسی داشته باشند.

آموزش صرافی کوینکس

مزایایی صرافی CoinEx

  • دسترسی به طیف گسترده‌ای از آلت‌کوین‌ها: کوینکس لیست گسترده‌ای از آلت‌کوین‌های مختلف را برای ترید ارائه می‌دهد. و دائما پروژه‌های جدیدی را به خدماتش اضافه می‌کند.
  • کارمزدهای پایین: هزینه‌های کارمزد معاملات CoinEx به صورت قابل توجهی نسبت به سایر صرافی‌ها پایین‌تر است؛ اگر از توکن بومی CoinEx یعنی ست (CET) برای پرداخت کارمزدها استفاده کنید، این هزینه بازهم کاهش پیدا می‌کند.
  • امنیت سطح بالا: صرافی CoinEx از فضای ذخیره‌سازی کیف پول سرد استفاده می‌کند، با این وجود هر زمان که اتفاقی برای حسابتان رخ دهد به شما اطلاع می‌دهد.
  • بدون KYC اجباری: تنها چیزی که برای ثبت‌نام در CoinEx باید وارد کنید یک آدرس ایمیل، یک رمز عبور قوی و کد دو عاملی است؛ اما اگر قصد دارید سقف برداشت روزانه خود را از ۱۰ هزار دلار به ۱ میلیون دلار افزایش دهید، می‌توانید برای امنیت بیشتر برای حساب خود را احراز هویت کنید. (احراز هویت با مدارک ایرانی هم مجاز است.)
  • واریز و برداشت رایگان: سپرده‌‌گذاری (واریز وجه) در کوینکس رایگان است، در حالی‌که به برداشت‌ها کارمزدی مختص ماینرها تعلق می‌گیرد که بستگی به بلاک چین مورد نظر دارد.
  • مرکز راهنمایی دقیق: صفحه پشتیبانی صرافی به تمام سوالاتی که تریدرها و سرمایه‌گذاران با آن‌‌ها مواجه می‌شوند پاسخ داده است، با این حال اگر به جواب سوال خود نرسیدید، می‌توانید مستقیماً با کارشناسان پشتیبانی ارتباط بگیرید. و مشکل خود را به فارسی بیان کنید.

بهترین صرافی های جایگزین CoinEx

بهترین صرافی به جای CoinEx برای ما ایرانی ها کدام‌ است؟ معرفی و مقایسه بهترین صرافی های جایگزین کوینکس برای تریدرها ایرانی

ویدیو آموزش صرافی کوینکس

ویدیو آموزش جامع صرافی کوینکس

سوالات متداول در مورد صرافی کوینکس

آیا CoinEx با ایران مشکل دارد؟

خیر، صرافی CoinEx یکی از معدود صرافی های است که هیج وقت با ایران مشکلی نداشته از زمان فعالیت

آیا کوینکس برای ترید خوب است؟

بله، صرافی CoinEx برای تریدرهای ایرانی این گزینه عالیست.

اعتبار کوینکس چقدر است؟

CoinEx اولین و قدیمی ترین صرافی خارجی است که در بازار ایران حضور دارد و موسس و محل شرکت هم به صراحت در سایت صرافی بیان شده. و یکی از معتبرترین صرافی هاست.

چرا باید صرافی کوینکس را برای فعالیت انتخاب کنیم؟

به دلیل عدم مشکل با ایرانی ها و اجازه دادن به ایرانی ها برای احراز هویت، داشتن زبان فارسی و تیم پشتیبانی فارسی، فیلتر نبودن صرافی و داشتن قابلیت های مناسب برای ترید میتواند انتخاب خوبی باشد.

تبلیغ صرافی بیت یونیکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا