صرافی ارز دیجیتال

آموزش صرافی بینگ ایکس BingX

بروکر و صرافی BingX معامله در کریپتو و فارکس

صرافی بین المللی بینگ ایکس BingX در کشور سنگاپور و در سال 2018 فعالیت خود را به شکل رسمی آغاز کرد. و اولین پلتفرم ترید ارزدیجیتال و فارکس همزمان است. (صرافی بینگ ایکس و بروکر بینگ ایکس). BingX دارای قابلیت های بی‌شماری از جمله: کپی ترید و ربات تریدینگ، معاملات فيوچرز، معاملات اسپات، معاملات NFT، استیکینگ، معاملات سهام، طلا، نفت و… است. همچنین از پشتيبانی از زبان فارسی و داشتن رابط کاربری آسان و حرفه ای آن را به یکی از بهترین صرافی‌ها و بروکرهای پیشنهادی برای ایرانیان تبدیل کرده است. برای معاملات فارکس قابلیت اتصال به تریدینگ ویو و متاتریدر۵ نیز وجود دارد. بینگ ایکس هر هفته و هر ماه بونوس و جایزه های ویژه ای برای کاربران خود در نظر میگیرد.

بهترین صرافی های جایگزین بینگ ایکس: بیت یونیکستوبیتال بانک

🇮🇷 بهترین و با اعتبارترین صرافی ارزدیجیتال حال حاضر در بازار ایران برای تریدرهای حرفه‌ای (جدیداً به دلیل یه سری مشکلات، خدمات دهی برای ایرانیان با فیلترشکن و بدون احراز هویت در دسترس است. با این حال باز هم بهترین گزینه برای ما ایرانیان است.) توجه: حتی در صورت شناسایی آی‌پی ایرانی نیز صرافی اقدام به مسدود کردن حساب یا بلوکه دارایی‌های کاربران نخواهد کرد. 

بینگ ایکس فارسی بهترین صرافی خارجی در ایران

  • بهترین صرافی حال حاضر در مارکت ایران
  • دارای تأییدیه‌های نظارتی
  • دارای اعتبار بالا و حجم مارکت بالا در کوین مارکت کپ
  • دارای مارکت اسپات و فیوچرز با حجم بالا
  • تعداد بالای توکن های قابل معامله
  • دارای کپی ترید و ربات معامله‌گر
  • دارای استراتژی ساز گرید ترید در اسپات و فیوچرز
  • دارای زبان فارسی و پشتیبانی فارسی
  • احراز هویت با مدارک ایرانی
  • دسترسی آسان و بدون فیلتر
  • دارای کمپین ها و جوایز جذاب هفتگی و ماهانه
آموزش صرافی بینگ ایکس

نقد و بررسی صرافی بینگ‌ایکس + ثبت نام

کد تخفیف ۵۰ درصد در کارمزد معاملات: ZNSCOX

نام صرافیبینگ ایکس – Bingx
محل دفتر مرکزیسنگاپور
بازارهای معاملاتی فعالکریپتوکارنسی و فارکس
قابلیت های در دسترساسپات، فیوچرز، کپی ترید، گرید ترید، استیکینگ، ان‌اف‌تی، P2P
دسترسی به صرافی در ایراندر حال حاضر با تغییر IP
مزایا برای ایرانی هاخدمات خود را محدود کرده است.
کارمزدهاhttps://bingx.com/en-us/support/costs/
جوایز و پاداش هاhttps://bingx.com/en-us/rewards/
دانلود اپلیکیشنhttps://bingx.com/en-us/download/
صرافی های جایگزینایکس تیکی سی ایکسبیت یونیکستوبیتکوین لوکالی
مشخصات بینگ ایکس

آشنایی کامل با صرافی بینگ ایکس BingX

BingX در سال 2018 میلادی توسط جاش لو (Josh Lu) راه‌اندازی شده است. صرافی بینگ ایکس که در گذشته با نام بینگ بون Bingbon‌ شناخته می‌شد. یک صرافی قدرتمند برای معاملات فارکس و ارز دیجیتال است که به بیش از 10 میلیون کاربر در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. BingX محصولات و خدمات متنوعی را ارائه می‌کند، از جمله معاملات اسپات، معاملات آتی فیوچرز، سیستم کپی ترید، گرید ترید و… که تمام خدمات برای رفع نیازهای کاربران، از مبتدی تا حرفه‌ای در این پلتفرم در دسترس هستند.

BingX یک موسسه مالی ارائه خدمات دیجیتال بین المللی در سنگاپور (Singapore)؛ سنترال ریجن (Central Region) است. که شعبه‌هایی در آسیا، اقیانوسیه، اروپا و آمریکای جنوبی دارد. BingX همچنین برای فعالیت در کشورهای دیگری که خدمات خود را ارائه می دهد یا هر شکلی از تجارت را انجام می دهد، ثبت شده یا حداقل تأییدیه نظارتی را دریافت کرده است. BingX علامت تجاری ثبت شده BingX Group است که شرکت های تابعه جهانی و/یا نهادهای مرتبط تأییدیه نظارتی زیر را دریافت کرده اند.

تأییدیه‌های نظارتی و مجوزهای بینگ‌ یکس

اتحادیه اروپا: BINGX EU UAB یک شرکت خدمات مالی ثبت شده در لیتوانی، عضو اتحادیه اروپا است و توسط سرویس تحقیقات جرایم مالی (FSIC) به عنوان صرافی ارز دیجیتال به رسمیت شناخته شده و تنظیم می شود.

استرالیا: BINGX GLOBAL PTY LTD به عنوان یک ارائه دهنده تبادل ارز دیجیتال (DCE) تحت مرکز تجزیه و تحلیل تراکنش ها و گزارش های استرالیا (AUSTRAC) ثبت شده است.

مجوزهای بینگ ایکس

امنیت و شفافیت در بینگ ایکس در سطح جدید از اعتماد قرار داد. 100٪ ذخیره مارجین صرافی تایید شده توسط سازمان معتبر جهانی Mazars، با گواهینامه و گزارش PoR منتشر شده است. بینگ ایکس با سازمان‌های برتر امنیت سایبری شریک شده و ممیزی امنیتی را توسط پلتفرم رتبه‌بندی پیشرو مبتنی بر امنیت CertiK گذرانده است.

جوایز و دستاوردهای Bingx

بهترین صرافی ارزدیجیتال از نگاه TradingView برای ۲ سالی متوالی 2021 و 2022
معرفی شده به عنوان سریعترین پلتفرم درحال رشد تجارت اجتماعی (سوشال تریدینگ) در سال 2022 توسط مجله برندهای جهانی
بینگ ایکس در ۲ سایت برتر لیستینگ یعنی CoinGecko و CoinMarketCap بر اساس قابل اعتماد بودن رتبه بالایی دارد. و حجم. مارکت بالای در مارکت اسپات و فیوچرز دارد.

مزایای صرافی ‌BingX

  • بدون نیاز به KYC (احراز هویت): شما در این صرافی نیاز به احراز هویت برای انجام معاملات خود ندارید و تا ۵۰ هزار دلار می‌توانید بدون نگرانی، روزانه از آن برداشت کنید.
  • دارای پشتیبانی فارسی: شما می‌توانید از پشتیبانی فارسی در تلگرام این صرافی، برای پاسخ سوالات خود استفاده کنید.
  • بزرگترین پلتفرم کپی تریدینگ: شما در کپی تریدینگ می‌توانید با بررسی سابقه معاملات تریدرهای صرافی، اکانت خود را به حساب آنها متصل کرده و معاملات شما براساس معاملات آن‌ها انجام گیرد.
  • انجام معاملات با کارمزد پایین: کارمزد معاملات آن بسیار پایین، همچون بایننس بوده و میانگین کارمزد آن 0.04% است.
  • امکان معامله فارکس، ارز دیجیتال و طلا: در بینگ ایکس شما می‌توانید علاوه بر معاملات ارزهای دیجیتال، امکان معاملات در بازار فارکس (جفت ارزهای فیات، طلا، شاخص‌های سهام و …) وجود دارد.
  • امکان اتصال اکانت به تریدینگ ویو: تریدینگ ویو یک سایت بسیار مهم با ابزارهای فوق العاده است که با ارائه ابزارهای بصری و فنی، باعث تجزیه و تحلیل بازارهای مالی میسر می‌شود.

قابلیت کپی ترید بینگ ایکس

 قابلیت BingX Copy Trading به شکلی است که در آن اصولاً معامله‌گران تازه کار، قدرت کپی کردن استراتژی‌ها و معاملات معامله‌گران با تجربه و حرفه ای را دارند.

 کپی تریدینگ یکی از انواع استراتژی‌های ترید سودآور است که شما می‌توانید با بررسی سابقه تریدرهای دیگر، حساب معاملاتی خود را به حساب این معامله‌گران متصل کنید تا معاملات آن‌ها برای شما هم ثبت گردد. در بخش کپی تریدینگ صرافی بینگ ایکس کاربران می‌توانند براساس الویت‌ها و ریسک‌پذیری‌ها، معاملات کپی تریدینگ خود را شخصی‌سازی کنند. درواقع کاربران می‌توانند مشخص کنند که چه مقدار سرمایه‌شان با کدام تریدر درگیر شود و همچنین می‌توانند تعیین کنند که معاملات مربوط به کدام تک یا جفت ارزها انجام شود. همچنین امکان خروج از معامله در هر زمان برای کاربران فراهم شده است.

آموزش کپی ترید صرافی بینگ ایکس

بهترین صرافی های جایگزین بینگ ایکس

بهترین صرافی به جای بینگ ایکس برای ما ایرانی ها کدام‌ است؟ معرفی و مقایسه بهترین صرافی های جایگزین بینگ ایکس برای تریدرها ایرانی

ویدیو آموزش صرافی بینگ ایکس

ویدیو آموزش جامع صرافی بینگ ایکس

سوالات متداول در مورد صرافی بینگ ایکس

آیا بینگ ایکس برای ایرانیان تحریم است؟

خیر، کاربران میتوانند بدون احراز هویت در این صرافی فعالیت کنند. (احراز هویت با مدارک ایرانی موقتاً در دسترس نیست). آدرس BingX.pro و اپلیکیشن صرافی هم فیلتر نیست برای ایرانیان.

بینگ ایکس در کدام کشور قرار داد؟

دفتر مرکز BingX در سنگاپور قرار داد. اما نمایندگی‌هایی در آسیا، اقیانوسیه، اروپا و آمریکای جنوبی دارد.

آیا بینگ ایکس صرافی است یا بروکر؟

با ثبت نام در سایت بینگ ایکس شما به یک صرافی ارز دیجیتال و یک بروکر فارکس دسترسی دارید.

ترید در فارکس بینگ ایکس چطور است؟

برای معامله در فارکس به کمک BingX شما ۲ راه دارید. ۱) میتوانید از قسمت فیوچرز استاندارد بینگ ایکس استفاده کنید. ۲) حساب خود را به متاتریدر متصل کنید.

تبلیغ صرافی بیت یونیکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا