ربات تلگرامکسب درآمد رایگان

ربات کوب Coub تلگرام

آموزش ایردراپ Coub

ربات کوب Coub تلگرام یک پروژه بازی COUB$ است که به طور رسمی از سمت توکن کوین TON، معرفی شده شبیه اینستا هست با این تفاوت که برای دیدن ویدیو، تولید محتوا و فعالیت در اون به شما ارز کوب میده. نیازی هم به کلیک کردن و بازی نداره فقط می تونید یک سری تیک رو انجام بدین و دوستانتون رو دعوت کنید. اینم بگم مدتش محدوده یعنی کلا قراره ۲ هفته ادامه داشته باشه. بابت پروژه هم خیالتون راحت معتبره و اپ پروژه در گوگل پلی و اپ استور هم موجوده

ربات کوب چیست؟

ربات Coub یک مینی اپ تلگرامی است که در آن کاربران می‌توانند ویدیوهای خود را به اشتراک بگذارند و همچنین ویدیوهای دیگران را تماشا کنند. ربات کوب ادعا می‌کند که می‌خواهد بازار ویدویوهای کوتاه (Shorts) را در تلگرام داغ کند.

تاریخچه Coub

کوب در سال ۲۰۱۲ به‌عنوان یک شبکه اجتماعی مبتنی بر محتوای ویدیویی آغاز به کار کرد. در سال‌های بعد Coub کانال رسمی خود در تلگرام را راه‌اندازی کرد و اخیراً نیز ربات تلگرامی Coub به‌عنوان یک مینی اپ در بستر تلگرام ساخته شده است.

آموزش ثبت نام Coub و کسب درآمد

برای عضویت در Coub باید طبق آموزش زیر جلو بروید.

وضعیت: در حال پخش ایردراپ

لینک مخصوص عضویت را از اینجا کپی کرده و در تلگرام خود ارسال کنید:

https://t.me/coub/app?startapp=coub__marker_21885876

روی لینک ارسال شده کلیک کنید تا وارد ربات Coub شوید و برای شروع روی دکمه “Join now” کلیک کنید تا فرایند عضویت را آغاز کنید.

راه‌های کسب درآمد از کوب

دو راه اصلی برای کسب درآمد از کوب وجود دارد که در زیر به آنها می‌پردازیم:

معرفی به دیگران

وقتی شما ربات کوب Coub را به دیگران معرفی می‌کنید تا در کمپین فعلی این مینی اپ برای ایردراپ مشارکت کنند، ۱۰ درصد از مقدار توکن‌های Coub که توسط آنها کسب شده است را به‌دست می‌آورید. در نتیجه هرچقدر که درآمد دیگرانی که شما Coub را به آنها معرفی کردید بیشتر باشد، درآمد شما نیز بیشتر خواهد شد و هر چه Referral (دعوت دیگران به استفاده از مینی اپ Coub) های شما بیشتر باشد به نفع شماست.

نگهداری تون، نات و داگز در کیف پول

 این سرویس تصمیم گرفته است ارز دیجیتال خود یعنی $COUB را به ارزش 2 میلیون دلار به عنوان پاداش به دارندگان توکن‌های $DOGS، $TON یا $NOT توزیع کند. اگر هر یک از این توکن‌ها را در کیف پول خود دارید، می‌توانید با اتصال ولت به ربات Coub، سهم خود را از ایردراپ‌ های روزانه $COUB دریافت کنید.

آموزش ربات Coub

در اینجا بخش های این ربات رو کامل برای شما توضیح میدهیم

بخش Tasks

اینجا شما با تسک‌ها یا وظایفت مختلفی روبرو هستید؛ که در ازای به اتمام رساندن هرکدام از این ماموریت‌ها می‌توانید Coub دریافت کنید.

در بخش Tasks گزینه‌ی My profile قرار دارد؛ که با کلیک برروی آن به تنظیمات پروفایل خود در این برنامه منتقل می‌شوید.

در زیر My profile، میزان دارایی Coubs خود را مقابل آیکونی براساس ایموجی🤘 مشاهده می‌کنید؛ سپس در زیر آن کادری قرار دارد که مشخص می‌کند چند نفر را به ربات دعوت کرده‌اید؛ و در ازای دعوت کردن آن‌ها، چه مقدار پاداش گرفتید.

اکنون تسک‌های مختلفی را در ادامه می‌بینید؛ که با انجام دادن هرکدام از آن‌ها می‌توانید پاداشی دریافت کنید. این برای مثال تسک Edit channel info که شما باید از بخش My profile که در بالا گفته شد، اطلاعات کانال خود را وارد کنید؛ منظور کانال شما در این برنامه و این شبکه‌ی اجتماعی می‌باشد.

قسمت My Profile ربات کوب

اینجا نیز موجودی شما در ابتدای صفحه نوشته شده است؛ اما سپس گزینه‌ی Edit channel قرار دارد؛ که از طریق آن می‌توانید کانال خود را در coub ویرایش کنید؛ در زیر آن نیز اطلاعات کانالتان موجود است:

گزینه‌ی Views: تعداد کل بازدیدهای دریافتی
گزینه‌ی Likes: تعداد کل لایک‌های دریافتی
گزینه‌ی Reposts: تعداد کل پست‌های به اشتراک گذاشته شده
گزینه‌ی Coubs: تعداد کل Coubs های انجام شده

در ادامه و پایین صفحه نیز سه دکمه قرار دارد:

دکمه Unite accounts: تنظیم ایمیل و پسورد برای اکانت خود.
دکمه Content settings: تغییر زبان، فید پیشفرض و محتوای حساس.
دکمه Communities settings: شخصی‌سازی فید. اجتماعاتی که دوست دارید را انتخاب کنید تا محتوای مربوط به آن‌ها برایتان نمایش داده شود و بهترین چیزهایی که می‌خواهید را ببینید.

قسمت Edit channel

از طریق Change your channel pic، می‌توانید تصویر کانال خود را تغییر دهید؛ سپس در فیلد Title، عنوان کانال، در فیلد Channel URL، نام کاربری کانال که باید حداقل 8 کاراکتر داشته باشد و در فیلد Description نیز توضیحات کانال را وارد کنید. در نهایت برروی Save changes کلیک کنید تا ذخیره شود.

بخش Wallet

نحوه وصل کردن کیف پول به Coub از انتهای برنامه و گزینه‌ی کیف پول Wallet، می‌توانید وارد صفحه‌ای شوید و کیف پول خود را متصل نمایید. اگر شما در کیف پول خود، نات کوین یا داگز داشته باشید، بطور روزانه به شما از طرف پروژه پاداشی تعلق می‌گیرد. میزان پاداش براساس موجودی شما در کیف پول است.

بخش Shorts

اینجا ویدیوهای کوتاهی که توسط دیگران به اشتراک گذاشته شده‌اند را می‌توانید مشاهده کرده، آن‌ها را لایک🤘 یا دیسیلایک نمایید و یا با دیگران به اشتراک بگذارید.

البته برروی این گزینه، عبارت Soon قرار دارد؛ که یعنی هنوز پروژه تکمیل نشده است.

تاریخ لیست شدن

کمپین ایردراپ کوب برای ۱۴ روز برنامه‌ریزی شده و طبق اعلام فعلی سازندگان این مینی اپ پس از پایان این دو هفته کمپین ایردراپ کوب به پایان خواهد رسید. این خبر در روز ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) اعلام شد که بدین معنی است که روز ۴ اکتبر (۱۳ مهر) روز نهایی این ایردراپ است. کاربران می‌توانند تا این تاریخ توکن‌های Coub را به‌دست آورده و سهم خود از ایردراپ را افزایش دهند.

ربات کوب Coub یک ایردراپ جدید و جذاب تلگرامی است که نباید از دست بدهید.

تبلیغ صرافی بیت یونیکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا