ربات تلگرامکسب درآمد رایگان

آموزش بازی همستر کامبت Hamster Kombat

لینک ربات همستر کامبت تلگرام

همستر کامبت Hamster Kombat یک ربات تلگرامی برای کسب درآمد با ضربه‌زدن (Tap-to-Earn) است و مانند نایت کوین می تونید با کلیک کردن کسب درآمد کنید. این ربات تلگرامی با صرافی های برتر بینگ ایکس، بایننس، بای بیت، اوکی اکس، کوکوین، مکسی و… همکاری دارد که یکی از همکارهای بزرگ این ایردراپ با صرافی بینگ ایکس BingX است.

وضعیت: در حال پرداخت

مانیتورینگ و بررسی ربات همستر کامبت Hamster Kombat

نام سایت: همستر کامبت Hamster Kombat
زمان فعالیت: از سال 2024
سیستم واریز و برداشت:  –
روش های درآمدزایی: کلیک کردن روی صفحه، انجام کارهای کوچک، زیرمجموعه گیری
حداقل برداشت: –
محدودیت برداشت: –

استارت ربات تلگرام Hamster Kombat

برا استارت ربات تلگرام همستر کامبت روی لینک پایین کلیک کنید.

آدرس معتبر این ربات فقط https://t.me/hamster_kombat_bot این لینک است و حواستون باشه که ربات های اسکم و کلاهبرداری رو استارت نزنید.

همستر کمبات، یک ایردراپ جدید مبتنی بر تلگرام با مکانیزم ساده “ضربه زدن و کسب سکه” است. در این بازی، شما مدیریت یک صرافی ارز دیجیتال مجازی را بر عهده می‌گیرید و با ضربه زدن روی صفحه، سکه‌های درون بازی جمع‌آوری می‌کنید. با افزایش موجودی سکه، سطح شما ارتقا یافته و سرعت کسب سکه بیشتر می‌شود.

نام این ایردراپ، به سادگی بازاریابی آن اشاره دارد، همانطور که بسیاری از ارزهای میم کوین مانند دوج کوین از نام حیوانات استفاده می‌کنند.

مشابه ایردراپ‌های تپ سواپ و نات کوین، همستر کمبات به شما امکان مدیریت یک صرافی مجازی و کسب سکه می‌دهد. این سکه‌ها قابل تبدیل به توکن‌های واقعی و برداشت نقدی هستند.

با ارتقای محدودیت انرژی، افزایش بهره‌وری شیر و انجام وظایف، می‌توانید درآمد خود را سریعتر افزایش داده و سکه‌های بیشتری کسب کنید.

آموزش استخراج توکن همستر کامبت

شخصیت بازی: با ضربه زدن روی شخصیت بازی امکان استخراج یا ماین ارز همستر کامبت را خواهید داشت.
بخش تبادل (Exchange): در این بخش شما می‌توانید ارز یا صرافی مورد نظر خود را انتخاب کنید که متاسفانه هنوز اطلاعاتی دیگری در مورد این قسمت در دسترس نیست.
بخش استخراج (Mine): این بخش دارای قسمت‌های مختلفی است. بواسطه مشاهده تبلیغات و مقالات گوناگون شما امکان ارتقای سود خود در ساعت را خواهید داشت. زمانی که شما به صورت فعال از ربات استفاده نمی‌کنید، ارز دیجیتال همستر کمبت به صورت خودکار برای شما استخراج می‌شود.
بخش دوستان (Friends): شما بواسطه دعوت از دوستان خود امکان دریافت ارز همستر کمبات بیشتری را خواهید داشت.
بخش کسب (Earn): در این بخش شما امکان دریافت سکه‌های بیشتری را دارید.
بخش بوست (Boost): این بخش نیز که تبلیغ بسیاری شده است برای فعال نمودن تقویت‌کننده‌هاست و امکان دستیابی به سرعت استخراج ارز همستر کمبات‌های بیشتری را فراهم می‌کند.

تبلیغ صرافی بیت یونیکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا