فاست ارز دیجیتالکسب درآمد رایگان

آل کوینز فاست Allcoins کلی ارزدیجیتال رایگان

کسب درآمد با سایت آل کوینز

فاست آل کوینز Allcoins.pw یک سایت فاست ارزدیجیتال برای بیش از 13 ارز دیجیتال مختلف است. ما در حال انجام ماموریت هستیم تا موارد بیشتری را نیز به این لیست اضافه کنیم، سایت الکوینز دارای قابلیت های زیادی از جمله ماینر تحت وب، فاست خودکار، بازی های کریپتویی و… را دارد. این فاست مشابه فایر فاست و کوینتی پلای است.

وضعیت: در حال پرداخت

نقد و بررسی فاست Allcoins.pw

  • نام فاست: آل کوینز – Allcoins
  • تاریخ شروع فعالیت: از سال ۲۰۱۷
  • روش های کسب درآمد: فاست، آفر وال، نظرسنجی، بازی، دیدن تبلیغات، استخراج
  • زمان رول فاست: روزی ۲ بار
  • حداقل برداشت: برای هر ارزی متفاوت است.
  • سیستم پرداخت: Bitcoin, Dogecoin, Litecoin, Ethereum, Dash, Monero, BitcoinCash, Stellar Lumens, Ripple, Tron, GoGoMonster Token, Solana, Cosmos, Elrond

کسب درآمد از سایت آل کوینز Allcoins pw

شما می توانید بدون هیچ سپرده ای ارزدیجیتال رایگان کسب کنید. فاست Allcoins به شما امکان می دهد هر روز چندین بار کلایم کنید. اگر نمی خواهید از فاست استفاده کنید، همچنان می توانید از بازی های سایت کسب درآمد کنید.

اگر می خواهید رمز ارز رایگان (بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، لایت کوین و…) با ارزش به دست آورید. بهترین راه استفاده از تمام ویژگی های Allcoins است:

VegaDice برجسته ترین بازی این فاست است. شما می توانید تا 2 بیت کوین برنده شوید و از سیستم AutoBet استفاده کنید. این یک بازی کاملاً منصفانه است، بنابراین میتوانید شانس خود را امتحان کنید!

سودآورترین ویژگی این فاست OfferWall است. شما می توانید تنها با انجام یک نظرسنجی یا انجام یک بازی موبایلی 0.01 BTC کسب کنید.

همچنین می توانید تبلیغات کلیکی PTC آل کوینز را امتحان کنید، که برای بازدید از لینک ها به شما پول پرداخت می کند.

بازی Harvest: یک کارگر را روی MAP قرار دهید و با این بازی خنده دار مقداری بیت کوین به دست آورید!

برخی از بازی ها فقط برای کسب بیت کوین موجود هستند. اما اگر میخواهید رمز ارز دیگری کسب کنید، می توانید به سادگی از ابزار تبدیل ارز دیجیتال استفاده کنید. و بیت کوین های خود را به ارز دیگری تبدیل کنید.

اگر فقط بیت کوین میخواهید میتوانید سایت معروف فری بیت کوین را هم استفاده کنید.

Command Miner را دانلود و نصب کنید و اجازه دهید بر روی کامپیوتر شما در پس زمینه اجرا شود تا ارز دیجیتال رایگان به دست آورید.

استخراج ارز دیجیتال به کمک سایت Allcoins آلکوینز

اگر دوست ندارید بازی کنید، به قسمت Multi Coins Web Miner بروید. کل روز می‌توانید به کمک CPU سیستم خود کریپتو استخراج کنید. در این قسمت کاری برای انجام دادن ندارد، فقط باید سیستم خود را روشن نگهدارید و در صفحه ماین باشید. Allcoins.pw ارزهای دیجیتال استخراج شده شما را هر 10 دقیقه به صورت خودکار به شما پرداخت می‌کند. میزان پاداش به هر 1M Hash سیستم شما بستگی دارد.

اگر هر روز به سایت Allcoins.pw سر بزنید، 2 کلایم خودکار رایگان برای AutoFaucet دریافت خواهید کرد.

نکات مهم در هنگام کار با فاست آل کوینز

  • با هر آی پی فقط یک حساب کاربری میتوانید بسازید.
  • از برنامه های کمکی برای کلیک کردن خودکار یا انجام اتوماتیک سایر فعالیت‌ها استفاده نکنید.
  • از هیچ پروکسی، VPN، Tor یا adblocker استفاده نکنید.

دریافت اتوماتیک ارز دیجیتال رایگان

شما می توانید فاست خودکار را روی تمام ارزهای دیجیتال موجود در سایت برای حداکثر 3 ارز مختلف به طور همزمان اجرا کنید. هر 24 ساعت وقتی وارد سایت می شوید میتوانید ۲ بار کلایم کنید و درخواست ارزدیجیتال رایگان داشته باشید، در زیر آنها پیوندی پیدا می کنید که می توانید ادعاهای بیشتری کسب کنید، میزان استفاده و درخواست ها در فاست اتوماتیک نامحدود است. و میتوانید برای ۳ ارز همزمان فعال کنید تا درآمد بیشتری داشته باشید.

نکته: هرگز از چندین تب مرورگر با چندین فاست خودکار استفاده نکنید. تلاش برای اجرای همزمان بیش از ۳ ارز منجر به عدم پرداخت سکه ها به شما می شود.

در صورت رعایت نکردن موارد بالا حساب شما مسدود میشود. این سایت بسیار معتبر است و سابقه فعالیت طولانی دارد برای همین سعی دارد تا فقط افراد واقعی و فعال داشته باشد. برای همین با هرگونه تقلب برخورد میکند.

تبلیغ صرافی بیت یونیکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا