سایت کلیکیکسب درآمد رایگان

پارت کلیک PartClick کسب درآمد از دیدن تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی افزایش بازدید سایت افزایش رتبه گوگل

دوستانی که دوست دارند کسب درآمد داشته باشند. با ثبت نام رایگان در سایت پارت کلیک PartClick و کلیک روی آگهی و مشاهده تبلیغاتی میتوانید کسب درآمد کنید. و از درآمد خود برای ثبت تبلیغات خود استفاده نمائید. و یا با ثبت درخواست پرداخت در اسرع وقت مبلغ درخواستی شما به حسابتان واریز گردد. سایت کلیکی ایرانی پارت کلیک یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین سایت های کلیکی برای کسب درآمد ریالی است.

وضعیت: در حال پرداخت

سایت کلیکی ایرانی پارت کلیک

اگر به دنبال درآمد رایگان از سایت کلیکی هستید. در پارت کلیک ثبت نام کنید. سپس وارد پروفایل خود شوید و بر روی آگهی های سایت کلیک کنید. سایت PartClick جز سایت های معتبر و قدیمی کلیکی در ایران است.

در این سایت روزانه تا ۵۰ تبلیغ برای دیدن و کسب درآمد رایگان وجود دارد. قیمت هر تبلیغ در پارت کلیک بین ۳ تا ۷ تومان است. در PartClick از طریق جذب دوستان به کمک لینک رفرال مخصوص خود می توانید درآمد خود را افزایش دهید. شما تا ۱۰ درصد از درآمد کلیک های دوستان خود می‌توانید سود بگیرید.

آموزش ثبت نام و کسب درآمد از پارت کلیک

شما با ثبت نام کاملا رایگان و بدون هزینه در سایت PartClick و ورود با نام کاربری خود به ناحیه کاری (میزکار) خود در صفحه اول میزکار خود لیست آگهی های فعال و دارای شارژ که توسط کاربران دیگر درج شده را مشاهده می‌کنید. که می توانید با کلیک بر روی تبلیغات درآمد مربوط به آن را به خود اختصاص دهید.

با کلیک روی هر آگهی صفحه ای نمایان می شود. که بعد از چند ثانیه پیام “امتیاز این آگهی برای شما ثبت شد.” نمایش داده میشود. و درآمد آگهی برای شما ثبت میشود. و موجودی حسابتان افزایش پیدا می‌کند.

آموزش برداشت از PartClick

بعد از به حد نصاب رسیدن درآمد کلیک ها، شما میتوانید از منوی حساب کاربری و قسمت درخواست واریز، مبلغ درخواستی خود را ثبت نمائید تا در سریع ترین زمان ممکن مبلغ درآمد خود را دریافت نمایید.

قوانین سایت پارت کلیک

تمامی واریزها از طرف وب سایت حداکثر ظرف ۷۲ ساعت کاری بعد از درخواست برداشت شما بصورت پایا انجام خواهد شد.
اجازه درخواست برداشت از حساب بستگی به مقدار موجود در حساب شما دارد. حداقل برداشت موجودی  50000 تومان (500.000 ریال) می باشد.

  • امکان خرید زیر مجموعه و سرمایه گذاری در سایت پارت کلیک به هیچ عنوانی وجود ندارد.
  • اکانت کاربرانی که 60 روز از آخرین ورود آنها به پروفایل گذشته باشد و فعالیت نداشته باشند مسدود و حذف خواهد شد.
تبلیغ صرافی بیت یونیکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا