اخبار ارز دیجیتالاخبار بازارهای مالی

رگولاتور دبی قوانین تبلیغات سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را تشدید می کند.

قوانین سختگیرانه دبی برای بازاریابی شرکت های مرتبط با ارزهای دیجیتال

مقامات نظارتی دبی قوانین سختگیرانه‌تری برای شرکت‌های بازاریابی سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال در این کشور تصویب خواهند کرد.

مقام نظارتی دارایی‌های مجازی دبی (VARA) در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که شرکت‌هایی که سرمایه‌گذاری‌های دارایی دیجیتال را در این کشور تبلیغ می‌کنند باید یک سلب مسئولیت به مطالب خود اضافه کنند.

این مقام نظارتی ارزهای دیجیتال گفت که سلب مسئولیت باید به طور برجسته نمایش داده شود و بیان کند که “دارایی‌های مجازی ممکن است تمام یا بخشی از ارزش خود را از دست بدهند و در معرض نوسانات شدید هستند.”

متیو وایت، مدیرعامل VARA، گفت که ارائه راهنمایی‌های واضح و عملی می‌تواند به ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی (VASPs) کمک کند تا “خدمات خود را به صورت مسئولانه ارائه دهند.” وایت همچنین خاطرنشان کرد که این امر اعتماد و شفافیت را در بازار تقویت می‌کند.

علاوه بر این، شرکت‌هایی که مشوق‌هایی برای دارایی‌های دیجیتال یا محصولات مرتبط در داخل کشور ارائه می‌دهند باید تأیید انطباق را از نهاد نظارتی دریافت کنند. این تضمین می‌کند که مشوق‌ها برای گمراه کردن سرمایه‌گذاران از ارزیابی ریسک‌های سرمایه‌گذاری‌های بالقوه خود استفاده نمی‌شوند.

مقامات نظارتی به ارائه دهندگان دارای مجوز VARA اجازه می‌دهند تا خدمات خود را در سراسر امارات متحده عربی ارائه دهند.

در 9 سپتامبر، VARA و اداره اوراق بهادار و کالا (SCA) – آژانس مالی فدرال امارات متحده عربی – یک توافقنامه در مورد نظارت متقابل بر VASPs اعلام کردند. با این کار، ارائه دهندگانی که در دبی فعالیت می‌کنند و می‌خواهند مجوز VARA را دریافت کنند، همچنین می‌توانند به طور پیش فرض در SCA ثبت نام کنند و به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا در سراسر امارات متحده عربی خدمات ارائه دهند.

هلال سعید المری، رئیس هیئت اجرایی VARA، گفت که این اقدام نشان دهنده انسجام نظارتی در کشور است. این مقام همچنین تاکید کرد که این امر چشم‌انداز آنها برای یک اکوسیستم امن و قابل همکاری دارایی‌های مجازی را پیش می‌برد.

امارات متحده عربی در رتبه سوم شاخص جهانی پذیرش ارزهای دیجیتال قرار دارد.

در مطالعه‌ای که توسط یک شرکت مشاوره مهاجرت سرمایه‌گذاری انجام شد، امارات متحده عربی در رتبه سوم شاخص پذیرش ارزهای دیجیتال قرار گرفت. این کشور در زمینه مالیات‌دوستی امتیاز بالایی کسب کرد و از سایر کشورها در این فهرست پیشی گرفت. امارات متحده عربی همچنین در عوامل اقتصادی، نوآوری و فناوری امتیاز بسیار بالایی کسب کرد.

این مطالعه همچنین خاطرنشان کرد که بسیاری از مردم امارات متحده عربی صاحب ارزهای دیجیتال هستند. محققان گفتند که استارت‌آپ‌ها در این کشور رونق دارند و حمایت دولت با اشتیاق مردم برای ارزهای دیجیتال مطابقت دارد.

تبلیغ صرافی بیت یونیکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا