تبدیل 1300 دلار به 3.4 میلیون دلار فقط در ۱۵ روز با خرید میم کوین

فقط در کریپتو میتوان با خرید میم کوین یه شبه پولدار شوید.

“یک تریدر ارز دیجیتال با سرمایه‌گذاری در Moo Deng، سرمایه 1,331 دلاری خود را به 3.4 میلیون دلار تبدیل کرد؛ اما نگرانی‌هایی در مورد نقدینگی و شایعاتی درباره فعالیت‌های داخلی این پروژه مطرح شد.”

در 25 سپتامبر، شرکت تحلیل بلاکچین Lookonchain یک تریدر ارز دیجیتال را در بلاکچین Solana شناسایی کرد که در دو هفته توانسته بود با معاملات خود میلیونر شود.

تحلیل بلاکچین، ماجرای این سرمایه‌گذار را فاش کرد: داده‌های اکسپلورر بلاکچین Solana، Solscan نشان می‌دهد که در 10 سپتامبر، این سرمایه‌گذار 9.8 عدد سولانا به ارزش 1331 دلار را فروخت تا 38.7 میلیون توکن MOODENG خریداری کند.

در دو هفته پس از این سرمایه‌گذاری، قیمت توکن Moo Deng به طور چشمگیری افزایش یافت. این افزایش قیمت، سرمایه‌گذاری اولیه این تریدر را به 3.4 میلیون دلار تبدیل کرد.

این سود هنگفت باعث شد که برخی از اعضای جامعه ارزهای دیجیتال به این موضوع شک کنند که آیا این سرمایه‌گذار به اطلاعات داخلی یا امتیاز خاصی دسترسی داشته است. این شایعات در مورد احتمال دخالت یک فرد داخلی یا توسعه‌دهنده پروژه مطرح شده است.

این داستان، نشان می‌دهد که در بازار ارزهای دیجیتال، فرصت‌های بزرگ وجود دارد اما همچنین با ریسک‌ها و نوسانات همراه است.

داستان این سرمایه‌گذار موفق، هم الهام‌بخش است و هم هشداردهنده. از یک طرف، نشان می‌دهد که با دانش و تصمیمات درست، می‌توان در این بازار سودهای هنگفتی کسب کرد. از طرف دیگر، این داستان نیز یادآوری می‌کند که بازار ارزهای دیجیتال بسیار نوسان‌پذیر است و همیشه احتمال وجود ریسک‌ها و کلاهبرداری‌ها وجود دارد.

خروج از نسخه موبایل