قیمت همستر پس از لیست شدن در صرافی ها کاهشی شد!

ریزش شدید قیمت توکن همستر پس از لیست شدن در صرافی ها

توکن HMSTR بازی همستر کامبت، پس از ایردراپ موفقیت‌آمیز، حالا در صرافی های ارز دیجیتال مانند بایننس، هاش‌کی و اوکی‌اکس در حال معامله است. این لیست شدن، گامی مهم در جهت افزایش نقدینگی و پذیرش این توکن در بازار محسوب می‌شود.

با این حال، قیمت HMSTR پس از لیست شدن با نوسانات شدیدی همراه بوده است. کاهش اولیه قیمت، نشان‌دهنده فشار فروش اولیه و عدم اطمینان برخی از سرمایه‌گذاران است.

قیمت HMSTR در عرض یک ساعت 10٪ کاهش می یابد.

بر اساس داده ها، ارزش HMSTR در 24 ساعت گذشته حدود 30 درصد کاهش یافته است.

بر اساس اطلاعات رسمی Hamster Kombat، HMSTR اکنون در صرافی‌های ارز دیجیتال بزرگ مانند Binance و HashKey معامله می‌شود. داده‌های CoinGecko نشان می‌دهد که HMSTR همچنین معاملات خود را در OKX، Bybit، KuCoin، MEXC و دیگر صرافی های مطرح آغاز کرده است.

همستر کمبت در شبکه اجتماعی X خاطرنشان کرد: “معامله با اهرم تا 75 برابر در دسترس است.”

علاوه بر این، بایننس قبلاً اعلام کرده بود که HMSTR در Binance Super Earn در دسترس خواهد بود. این محصول به دارندگان توکن اجازه می دهد تا با استفاده از قفل کردن توکن های همستر خود درآمد ساده با نرخ درصد سالانه ویژه ای را برای مدت محدودی با سهمیه محدود دریافت کنند.

بایننس گفت که دارندگان HMSTR می توانند تا 300٪ در توکن های خود در یک دوره قفل شده هفت روزه درآمد کسب کنند. حداقل اشتراک برای هر کاربر 100 HMSTR است.

خروج از نسخه موبایل