فاست ارز دیجیتالکسب درآمد رایگان

فایر فاست Fire Faucet بهترین فاست کریپتویی

بهترین فاست ارزدیجیتال با قابلیت کسب درآمد اتوماتیک

وظایف روزانه را کامل کنید و کسب درآمد ارزدیجیتالی داشته باشید. در فایر فاست Fire Faucet با انجام چندین کار مانند: پر کردن فرم های نظرسنجی، آفروال‌ها، تماشای ویدیوها و خیلی از کارهای دیگر… ارزهای دیجیتال و گیفت کارت های کریپتویی به دست آورید! ویژگی‌های اضافی مانند دستاوردها، پاداش‌های روزانه، و سیستم سطح پاداش هم دارد که میتوانید به افزایش درآمد شما کمک کند.

سایت فایر فاست هم مثل سایت فری بیت کوین یکی از بهترین و قدیمی ترین فاست های ارز دیجیتال است. که بیشتر درآمد در بین فاست ها را میتوانید از فایرفاست داشته باشید. 😍 فاست کوینتی پلای را هم فراموش نکنید!

وضعیت: درحال پرداخت

  • پشتیبانی از 13 ارز دیجیتال و بیش از 1000 گیفت کارت!
  • راه های زیاد و مختلف برای کسب درآمد دلاری!
  • پرداخت مستقیم درآمد به کیف پول شما!
  • سطوح، بونوس، جوایز رتبه‌بندی‌های روزانه، دستاوردها و ویژگی های بسیار بیشتر!

Fire Faucet به شما این امکان را می دهد که به طور خودکار و اتوماتیک نیز ارزهای دیجیتال را کسب کنید. فقط کافیست صفحه Auto Faucet را باز نگهدارید. فاست بهترین و معتبرترین روش برای کسب قطره‌ای ارزدیجیتال است. 💧

بررسی فاست فایر فاست Fire Faucet

نام فاست: فایر فاست – Fire Faucet
روش های کسب درآمد: فاست، تسک روزانه، تبلیغات کلیکی، آفر وال، لینک کوتاه
نوع واریز درآمدها: به کیف پول شخصی یا میکرو والت فاست‌پی
ارزهای پشتیبانی شده: بیت کوین، بایننس BEP20، تتر TRC20، کاردانو ، اتریوم، دوج کوین، لایت کوین، ترون، نانو، مونرو، زی‌کش و دیجی بایت
نوع واریز درآمدها: به کیف پول شخصی یا میکرو والت فاست‌پی
حداقل برداشت: 4$
محدودیت برداشت: روزانه فقط 10$

آموزش ثبت نام در فایر فاست

ثبت نام در Fire Faucet یک فرآیند ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بر روی دکمه “Register Now” کلیک کنید. و یک فرم اصلی با ایمیل، نام کاربری و رمز عبور خود را پر کنید. هنگامی که حساب خود را از طریق ایمیل تأیید کردید، آماده شروع کسب درآمد هستید. فایر فاست بدون هیچ محدودیتی برای ایران در دسترس است. اگرچه برخی از فرصت های کسب درآمد ممکن است به کشورهای انگلیسی زبان مانند ایالات متحده، کانادا و بریتانیا محدود شود. سایت فایر فاست با موبایل سازگار است. در نتیجه به شما این امکان را می دهد تا در صورت تمایل وظایف خود را روی موبایل خود انجام دهید.

آموزش کار با سایت فایرفاست

Fire Faucet وب‌سایتی است که فرصت‌های مختلفی را برای کسب درآمد رایگان در ارز دیجیتال با انجام کارهای مختلف روزانه ارائه می‌دهد. فایر فاست یک وب‌سایت GPT (get-paid-to) است که در آن کاربران می‌توانند برای تکمیل یه سری وظایف، ارز دیجیتال کسب کنند. تفاوت اصلی بین Fire Faucet و سایر سایت‌های GPT این است که این سایت درآمد شما را به صورت کریپتو پرداخت می‌کند. همچنین وظایف اضافی را ارائه می‌دهد که معمولاً در جاهای دیگر یافت نمی‌شوند. در حالی که Fire Faucet مشابه سایر وب سایت های GPT عمل می کند. ولی فرصتی منحصر به فرد برای کسب رایگان ارزهای دیجیتال فراهم می کند.

روش های کسب درآمد در فایر فاست

برای شروع کسب درآمد بعد از ثبت نام در فاست از بخش EARN می‌توانید انواع فعالیت ها و روش های کسب درآمد را ببینید.

فایر فاست یکی از بهترین فاست هایت که روش های مختلفی شامل Offerwalls، PTC Ads، Faucet، Shortlinks، Daily Tasks و… دارد که میتوانید به کمک آنها یک درآمد قابل قبول داشته باشید.

اگر کاربر فعالی باشید. قطعاً درآمدهای بالاتری را کسب میکنید. چون این فاست به کاربران فعال و رنک بالا پاداش های اضافی و تسک های بیشتری میدهد. همچنین با بالا رفتن سطح حساب کاربری شما میزان درآمد شما به نسبت بقیه کاربران بیشتر است در برابر کار یکسانی که انجام می‌دهید.

ثبت کیف پول برای برداشت درآمدها

برای برداشت درآمدها شما باید برای هر ارز یک آدرس کیف پول ثبت کنید. برای این کار از بخش ACCOUNT وارد قسمت Wallet addresses شوید و برای هر ارز کیف پول خود را ثبت کنید.

پشتیبانی از انواع ارزهای دیجیتال

فاست Fire Faucet از 13 مورد از محبوب ترین ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند. که شامل: بیت کوین، بایننس BEP20، تتر TRC20، کاردانو ، اتریوم، دوج کوین، لایت کوین، خط تیره، ترون، نانو، مونرو، زی‌کش و دیجی بایت می‌باشد.

مزایای کار با فایرفاست Fire Faucet

بالاترین نرخ پرداخت: فایر فاست یکی از بالاترین نرخ های پرداخت کریپتو را در بین فاست های موجود ارائه می دهد. با استفاده از این فاست و ارتقاء سطح کاربری خود، نرخ پرداختی شما بیشتر افزایش می یابد!

دارای رتبه بندی روزانه همراه با جوایز: هرچه بیشتر از ایت فاست استفاده کنید، رتبه روزانه شما بالاتر می رود. فایر فاست هر روز به 100 کاربر برتر جوایز بزرگی به عنوان پاداش می دهد!

سیستم سطح بندی کاربران: هر کاری که انجام می دهید، EXP دریافت می کنید که سطح حساب شما را بالا می برد. با رسیدن به هر لول بالاتر، عللوه بر دریافت پاداش آن سطح، درآمد شما نیز افزایش می یابد!

دستاوردهای روزانه برای رسیدن به درآمد بیشتر: برای انجام وظایف خاص، جوایز جالبی دریافت خواهید کرد! وظایف این بخش هر روز ریست می شوند!

سوالات متداول در مورد فایر فاست Fire Faucet

فایر فاست از چه ارزهای پشتیبانی میکند؟

بیت کوین، بایننس BEP20، تتر TRC20، کاردانو ، اتریوم، دوج کوین، لایت کوین، خط تیره، ترون، نانو، مونرو، زی‌کش و دیجی بایت

حداقل برداشت از فایر فاست چقدر است؟

حداقل مبلغ برداشت باتوجه به ارز دیجیتالی که انتخاب می کنید متفاوت است. 

مدت زمان واریز در فایر فاست چقدر است؟

مدت زمان دریافت مبلغ برداشتی در Fire Faucet باتوجه به ارز دیجیتال انتخابی و عوامل خارجی مانند زمان تایید تراکنش می تواند متفاوت باشد. 

کارمزد برداشت از فایر فاست چقدر است؟

برداشت از فاست Fire Faucet کارمزدی ندارد و ۰ است.

تبلیغ صرافی بیت یونیکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا